niedziela, 21 lipca 2013

Płaszcz dziewczęcy - wszywanie kołanierza cz3


Ten sam krój inne długości Burda  2/10 nr 141


Udało mi się dzisiaj wszyć kołnierz i rękawy.
Została już tylko podszewka.

Zszyłam boki i ramiona- rozprasowałam
Wszywanie kołnierz zaczynam od nacięcia na obłożeniu i tutaj bardzo pomocne są kontury z szablonów.


Jeżeli po nich przejadę to kołnierz MUSI wyjść równiutki i już.


Po wszyciu kołnierza dopiero zaszywam rewers ( jeżeli się da, tak jak w tym przypadku)
Rozprasowałam szwy lekko nacinając zewnętrzne

Doszyłam  rękawy i płaszcz w tej chwili wygląda tak:
Jeszcze jutro podszewka, dziurki i koniec.
Miłego popołudnia, pozdrawiam ciepluto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)