niedziela, 1 maja 2016

Decoupage krok 15

Myślałam że już sie nie wyrobię:(
niby temat przygotowany już jakiś czas, a dostęp do netu dziś mocno ograniczony , a i maj to u nas miesiąc wzmożonych imprez rodzinnych- moje dwie córy mają urodziny, a i inni przedstawiciele familiji jakby się na ten miesiąc uparli :D
ale wracam do tematu 


Tematem na maj będzie pasta strukturalna, z którą do tej pory, przynajmniej ja nie pracowałam, a myślę, że daje wiele możliwości.

Tym razem mało zdjęć, ale kilka linków znajdziecie :D
Widziałam kilka przepisów na domową pastę, ale jak zaczęłam szukać to znalazłam tylko u jednej z was-
  u Anetki (klik),
 filmik jak pracować z pastą krok po kroku znajdziecie  tutaj, tutaj
ale nie musi to być nakładanie pasty przy pomocy szablonów, bo
tutaj  znalazłam nieco inne wykorzystanie pasty - mnie sie bardzo podoba:)



tak samo na filmiku  tutaj 

Kilka inspiracji z podpowiedziami obrazkowymi:)
tutaj

 i tutaj

tutaj

tutaj

tutaj
Myślę że temat prosty i kreatywny- daje wiele możliwości wykorzystania i ogranicza nas tylko wyobraźnia, więc do dzieła i czekamy na Wasze prace :)

Wszystkich zapraszam do Justynki  na nowy frywolitkowy temat :)
Buziaki przesyłam na ten dłuższy nieco weekend i dużo słoneczka wszystkim życzę, sobie też:D

21 komentarzy:

  1. Reniu .. liczyłam co prawda na nieco inny temat ale nie zawsze przecież mam z górki , raz się udało :-)
    Szczerze powiem że nie jest to moja mocna strona, w zasadzie mało pracowałam z pastą, i na stanie mam tylko gruboziarnistą, kiedyś tam kupiona w lidlu. Będzie trzeba coś kombinować , ale przecież damy rade :-)
    Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu inny, to znaczy jaki ??
      ja jeszcze z pastą nie pracowałam, wiec nic nie mogę o niej powiedzieć, ale łączy sie z decu i trzeba spróbować:)
      buziaki

      Usuń
    2. Wróciłam tu bo banerek do posta i doczytałam Twoją odpowiedź. Mam dwa tematy , których jeszcze nie było : papier ryżowy oraz print-room
      Czyli jak by co dwa tematy jeszcze się na pewno znajdę a i jeszcze decou 3D :-)

      Usuń
    3. Aniu będą te i jeszcze inne też, na razie decoupage nie zamykamy i mam nadzieję, ze jeszcze nie prędko to nastąpi :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny temat, bo moja pasta, którą ostatnio robiłam, czeka na wykorzystanie. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko tak sobie pomyślałam, ze będzie Ci pasował:)
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. pasta strukturalne daje duże możliwości, pracowałam z nią już nieraz i uważam, ze jest doskonałym uzupełnieniem zdekupażowanych prac :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście jestem bardzo ciekawa jak się z nią pracuję bardzo chętnie pooglądam powstałe prace:)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Świetny temat!!! bardzo lubię wykorzystywać pasty w swoich pracach:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze że trafiłam z tematem :)
      i również pozdrawiam Gosiu:)

      Usuń
  5. Bardzo fajny temat i pewnie powstanie dużo ciekawych prac. Tak się zastanawiam, ale chyba do tej pory zrobiłam tylko chustecznik łącząc pastę strukturalną i deku... Kto wie może tym razem dam radę...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kuszący temat, mam nadzieję, ze tym razem się wyrobię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj będzie się działo. Już widzę te piękne prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ten czas leci. Czy to już faktycznie 15 lekcja? olalala
    Ale jak na razie tylko podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio dużo eksperymentuję z pastą. Najprostsza do wykonania to mieszanina wikolu, białej farby i talku. Sprawdziłam, w niczym nie ustępuje tej ze sklepu i kosztuje grosze. Mieszam na oko, ważne żeby miała odpowiednią konsystencję. Polecam.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne efekty !! rajciuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Prace jakie preentujesz po prostu mnie oszołomiły :) Bardzo mi się podobają Kochana :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio sporo pracowałam z własnorobną pasta strukturalną i musze powiedzieć, ze zabawa wspaniała. Przepis na paste podała wyżej Ewunia. Tez mieszam na oko. U mnie był to puder dla niemowląt. Powstaną zapewne wspaniałe prace. Już je widzę. pozdrawiam i dziękuję za fajny temat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię pracować z pastą strukturalną, zwłaszcza w połączeniu z szablonami, bo to naprawdę fajna zabawa :) Pewnie znów się nie wyrobię w tym miesiącu, ale na pewno kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne prace podziwiam i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać że wkładasz w ten blog dużo pracy, tak trzymać ! będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)