niedziela, 28 lutego 2016

Kolejna lekcja Decoupage - Reliefy

Nieco szybciej, ale wiem, ze cały tydzień będę miała mocno zajęty.
Jak tytuł mówi w tym miesiącu poćwiczymy reliefy.


Powiem szczerze, że temat wcale nie jest łatwy, choć na filmach ( dużo niżej) będzie to tak wyglądało,
ale musimy wziąć pod uwagę to ze Dziewczyny są już profesjonalistkami i tworzą małe dzieła sztuki- przynajmniej dla mnie tak wyglądają, ale zakochałam sie w nich tak jak w całym decoupage:D

Poniżej będą filmiki i kursiki Polek- tak, tak nasze Dziewczyny wiodą prym w tej technice, a przynajmniej ja znalazłam kursiki w języku ojczystym i już głębiej nie szukałam, oprócz jednego ale ten znalazłam już dużo wcześniej.
Kursy i reliefy najczęściej można znaleźć na bombkach i jajkach, ale nie tylko i tak Wy możecie ozdabiać wszystko to co chcecie, u nas nie ma ograniczeń- przynajmniej na razie, bo jak wspomniała u siebie Justynka " Idą zmiany" mamy nadzieje że i Wam sie spodobają :D

Ale dzisiaj nieco przewrotnie pokażę w pierwszej kolejności  inspiracje- a kursiki na końcu

Cuda z blogu Petit Decu
Tutaj 

Tutaj
Blog Oxi Gra tutaj      



tutaj    
                                                                                           tutaj
                                                                                                    
                                                                     




 a może tak?
                                                                                       lub takie :)


I Edytka z Świata Decoupage-  mała podpowiedź z tego co wyczytałam Edytka reliefy robi pastą strukturalną
 Tutaj  
                                                                                     i tutaj                 




i kilka kursików: wzór rysujemy ołówkiem
pierwszy znajdziecie na blogu Petit Decu

I na blogu Sylwii Serwin

 Sylwia  Sarwin na you tube

Inspirello na you tube
nastepny tutaj


tutaj  z transferem
 Przy użyciu kleju 
i na koniec z rosyjskiej strony na większe reliefy (klik)

I jak Wam sie temat podoba?
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i miłej niedzieli życzę:)
Żaba przyjmuje zgłoszenia od 1 marca :D

49 komentarzy:

  1. Pięknie, będzie co ćwiczyć, bo inspiracje zapierają dech w piersiach. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko zapierają dech i powalają na kolana:D
      buziaki

      Usuń
  2. Skarbnica wiedzy, chętnie z niej skorzystam. Renatko, skąd wzięłaś czas aby to wyszperać. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu to jest tak: szukając inspiracji do tematu zawsze znajduje sie coś co można wykorzystać w następnych lekcjach, nie szukam tematu na dany miesiac i to mnie ratuje:)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ooo ciekawe może i ja spróbuję;) pięknie wyglądają ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie cieszę i czekam na prace:)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Ooooo :) już się cieszę na Wasze prace :) będzie co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem bardzo ciekawa co powstanie, ale wiem że Dziewczyny dają radę:)

      Usuń
  5. Piękne inspiracje, więc zapewne i prace -wykonane na wspólnej nauce decu- będą świetne:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko będą na pewno:)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Zaczynam się coraz bardziej interesować decu bo mam 8 pojemników po kawie do ozdobienia i na razie szukam inspiracji na coś prostego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to zapraszamy na pierwsze nasze lekcje- są od najprostszych, co nie znaczy mniej efektownych zadań:)
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Reniu siedzę i gapię się na te cuda od prawie godziny, jestem zachwycona tymi pisankami Są przepiękne. Na filmikach wszystko wygląda pięknie i prosto, niestety wiem że wcale takie nie jest. Ale będę próbować może w końcu się uda . Super są kursiki, pomysł z odbiciem reliefów z serwetki jest genialny !!!
    Oj już jestem ciekawa tych prac jakie powstaną, będą na pewno piękne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wszystko co robimy pierwszy raz jest trudne i nie ma sie co czarować, ale poćwiczymy i damy radę:)
      buziaki:)

      Usuń
  8. Nie ma szans żebym stworzyła chociaż pozory reliefu, a co dopiero takie cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to mówią u nas- "nie spróbujesz, nie umiesz" :D
      może na początek kreseczki i kropeczki z drugiego zdjęcia?
      Dasz radę, a ja też mam na nie ochotę:)

      Usuń
  9. Jak ja się cieszę, że dołączyłam do tej szkółki!!!!! Super temat!! reliefy bardzo mi się podobają, ale jak sama napisałaś to wcale nie takie proste:) pooglądam filmiki i może coś sięuda zrobić!
    ps ciekawa jestem co tam z Justynką wymysliłyście?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu my też sie bardzo cieszymy, ze dołączyłaś Ty i Dziewczyny, bo inaczej nie byłoby sensu tego ciągnąć :D
      a co do nowości to jak zajączek przykica to się wszystko wyjaśni:)
      buziaki Gosiu:)

      Usuń
  10. No to chyba wezmę udział.... reliefy mam opanowane jeszcze z czasów malowania na szkle... Piękny, inspirujący post. POzdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo sie cieszę :)
      dziękuje i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Tylko nie sądziłam, że będę pierwsza....

      Usuń
    3. Pozwoliłam sobie podmienić pracę - aby nie powtarzać tych samych - dołożyłam coś, co mi przypadkiem wyszło...

      Usuń
  11. Cudne! Jaki to dar móc samemu stworzyć coś tak pięknego. Zazdroszczę takich umiejętności i pasji i cierpliwości. Wszystkie jesteście wspaniałe,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko pięknie dziękuje pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. oooo a czy ja mogę te prace zgłosić czy mam zgłosić nowe ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko jedną juz opublikowana pracę możesz, ale bardzo byśmy sie cieszyły, gdybyś przygotowała następne swoje piękne jajeczko:)
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Oj, jakie cudne!!! Śzkoda że wciąż gonię czas, bo chętnie bym się tego nauczyła;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne pisanki, jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, jakie to piękne, coś wspaniałego. Posiadanie takiego jaja to dla mnie tylko marzenie.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to może warto spróbować i poćwiczyć z nami decoupage?
      na pewno byś sobie poradziła :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Ale trafiłaś dzisiaj Renatko z postem! Parę dni temu zostałam obdarowana pisanką z takimi relefami i się głowiłam jak to jest zrobione i jakoś ie miałam kiedy sprawdzić co z czym i jak i zaspokoiłaś moją ciekawość. Tego typu zdobienie bardzo mi się podoba, jest śliczne! Efekt powala na ziemię gdy się patzy na te cuda ! Uwielbiam takie artystyczne innowacje. Dziękuje za dzieijszy post Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę że mi sie udało :)
      wiem że Twoje zdolne łapki dałyby sobie spokojnie radę z nimi :D
      buziaki

      Usuń
  17. Piękne reliefy, przypomniałaś mi Renatko, że i ja mam gdzieś takie jedno jajko, które robiłam dawno temu na zajęciach naszej grupy Decouforte - tylko gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne inspiracje z prześlicznymi pisankami.Wierzę ,że dziewczyny dadzą radę ,a Ty Reniu na mur beton podołasz .Już nie raz nie dwa pokazałaś do czego jestes zdolna .
    Trzymam kciuki za Wasze reliefy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite, czego to ludzie nie wymyślą i raczki nie zrobią.
    Wierze , że powstanie wiele pieknych prac i bedę miała co podziwiać.
    Będe podglądac. Ciągle z tym czasem krucho. A dodatkowo jakieś przypadłosci doskwieraja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam reliefy :) Może jakąś pisankę poczynię, to się załapie na lekcję (ale nic nie obiecuję, bo już na kilka się nie wyrobiłam niestety) :(
    Miłego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne reliefy i cudne pisanki. Trzeba mieć dobrą rękę do takiego ozdabiania. Mnie zawsze się trzęsie i wychodzi nierówno:))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tylko podziwiam i bardzo lubię oglądać pisanki wykonane różnymi technikami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudeńka, jest co podziwiać
    będę wam sekundować ;-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu same cudeńka aż się buzia śmieje na sam ich widok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny temat:) Będę podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przy tych wszystkich przykładowych pracach moje wytworki wypadają bardzo blado, ale zważywszy na to, że to mój pierwszy raz i do tego na szybko proszę o wyrozumiałość :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, inspirujące prace; jest co podziwiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Od roku podgladam prace kilku uzdolnionych dziewczyn i chyle czola. To sa cuda. Sama od kilku miesiecy probuje cos robic ale gdzie mi do tych wspanialosci. A juz reliefy to czarna magia. A jak mowisz nalezy probowac, zatem nie zostaje mi nic innego tylko zlamac opor i wziac sie do pracy. Dzieki za motywacje. Niedlugo Wielkanoc wiec pora zaczac cwiczenia. Wszystkie prace ktore ogladam sa przepiekne i ciesza oczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu trzeba ćwiczyć, ale jak sie ma rękę do rysowania, to jest o wiele łatwiej:)
      Ale jak widzisz efekt jest wart włożonego wysiłku i pracy:)

      Usuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)