czwartek, 2 kwietnia 2015

Podsumowanie frywolitkowego marca

Wczoraj było podsumowanie decoupage, dzisiaj czas na podsumowanie naszych frywolitkowych prac, ale zanim do tego przejdę, to pytanie-
Też macie dylemat czy malować jajca czy wyciągać bombki??

zdjęcia świeże- jeszcze ciepłe, oznakowane i wstawione-02.kwietnia- godzina 17

A teraz chciałabym wszystkie zainteresowane osoby ( te nie supełkujące oczywiście też) do
Dorotki z Land Of Laces na 13 już zadanie a tematem będzie

Jak już wspominałyśmy bardzo chętnie zobaczymy Was w roli Gościnnej Inspiratorki i tak jest w tym miesiącu.
Tak samo czekamy na propozycję, czego chciałybyście się nauczyć, poćwiczyć czy coś konkretnie zrobić.
Powstało 10 prac- najczęściej jajka, ale to było oczywiste i tak podaje według ich powstania.
Tym razem pierwsza była
Kazia  "Robótki ręczne"


Edina z bloga "Leśny zakątek"

i jeszcze kurka


Terenia z bloga " Robótki babci Tereski"


 Joasia z bloga "Sznurki i koraliki"


Ewa z bloga "Mój sposób na nudę"


Justynka z "Papieru po godzinach"


Ola z bloga " Papier Olki"


 Dorota z "Land Of Laces"


i ja :)

Gratuluję wszystkim pięknych prac i przyznam, że mogę oglądać je w nieskończoność:)
Jeszcze tylko kolaż
No i zadania rozdałam, podsumowania zrobiłam to mam wolne :D
to znikam, a wszystkim dziękuję za komentarze, zaglądających anonimowo zaś serdecznie pozdrawiam :)


22 komentarze:

  1. Wykrakałam... W zeszły czwartek rozwieszałam w lesie bombki po drzewach - bo robiłam sesję na przyszły sezon.Nie spodziewałam się, że "sezon" będzie za tydzień ;-) Tak więc nawet nie muszę bombek wyciągać - bo jeszcze ich nie schowałam.....
    Jajeczka i dekoracje są piękne, chyba u wszystkich już komentowałam ale zawsze mogę napisać jeszcze raz tutaj ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że to spóźniony prima-aprilisowy dowcip, a to Ty Dorotko wszystkiemu jesteś winna:D

      Usuń
  2. Reniu robi niesamowite wrażenie frywolitka w wydaniu Wielkanocnym . Bardzo ładne są wszystkie jaja w ubrankach frywolitkowych. I aż sie wierzyć nie chce że już rok supłacie te cudne koronki.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznych radosnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok przeleciał Aniu jak z bicza strzelił, ale powiem szczerze, ze widać różnicę w naszych pracach:)
      Dziękuje Aniu za życzenia i Tobie również życzę wesołego Alleluja!

      Usuń
  3. Piękne prace. Proponuję w taką pogodę na Wielkanoc jajka na choinkę :) Pozdrawiam serdecznie i życzę aby na święta zaświeciło słoneczka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i bardzo dziękuję za komentarz:)
      A bombeczki pozawieszam razem z jajami- a co!

      Usuń
  4. Przy tej ilości kolorowych jajek, nawet śnieg Świąt nam nie przepędzi:) Dobrych i Radosnych Świąt Reniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu też tak myślę, najgorsze jest to że w ogrodzie mokro że hej
      Dziękuję za życzenia i również życzę Radosnych i Rodzinnych świąt Wielkiej Nocy
      Buziaki :)

      Usuń
  5. Takie cudowności to mogę i ja godzinami oglądać .Mam bombeczkę z frywolitką od naszej Kazi i ona nadal jest na widoku,bo szkoda mi chować to cudeńko.
    Wesołego Alleluja Reniu .
    Ps.
    Na maila odpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu ja też mogę i oglądam :)
      Odpowiedź przyszła i dziękuję Ci kochana:)
      Wesołych Świąt dla całej rodzinki

      Usuń
  6. Zgadzam się z przedmówczyniami, jajka mamy super :-) Każde inne i każde super. Na nowe wyzwanie serdecznie zapraszamy i mam nadzieję, że w tym miesiącu też się będzie działo :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. a na Mazowszu wiosna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko mam nadzieję że do nas w końcu tez zawita:)
      buziaczki:)

      Usuń
  7. Ale piękne prace, akurat na same święta:) Każde jajko inne, misterne prace zrobiły dziewczyny, i Twoje jaja cudne.
    Był taki rok, że lepiliśmy zająca ze śniegu, to może i w tym roku:)) A kolejne zadanie dosyć trudne, tu trzeba się będzie nasupłać. Ciekawe czy zdążę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sie zastanawiam czy zdążę, ale myślę, ze to nawet mała wstawka wystarczy:)
      Będę trzymała kciuki, za nas obie:)

      Usuń
  8. Ja też nie mogę się napatrzeć!!! Cudne prace powstały!!! Wesołych Świat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. taak, te bombki tez mi dzisiaj przemkneły przez myśl... ;-D

    Radosnych i ciepłych Świąt Reniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas pogoda identyczna jak na załączonych zdjęciach :)
    Na szczęście oglądanie takich pięknych pisanek nieco ociepla atmosferę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajne jajeczka nam wyszły. Podglądałam 13 zadanie, poprzeczka poszła w górę.
    Po świętach trzeba coś wymyślić.
    Zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powstały same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super to wygląda w podsumowaniu, dopiero widać jakie cudowności:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozdrawiamy jeszcze świątecznie.
    Niech trwa to radosne świętowanie, niech zdrowie sprzyja, niech rodzina gości.
    Maria i Ola

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)