piątek, 6 marca 2015

Podsumowanie "onion rings"

Nieco spóźnione ale już jest:)
powstały piękne prace, każda inna jednak wszystkie pokazały jak można wykorzystać prosty a bardzo widowiskowy wzór zwany cebulką.
Niestety płaz zwany żabcią nie zna się na zegarze i wcześniej zakończył swoją pracę, dlatego prace Oli i Joasi nie znalazły się pod postem z zadaniem 11- wybaczcie Dziewczyny, teraz już chyba wiem jak go przechytrzyć:)

Powstało 9 prac, jedna praca Justynki zostanie pokazana w późniejszy czasie.
ale po kolei.
Mamy w grupie dwie Dziewczyny które dopiero zaczęły swoja przygodę z frywolitką- to Beatka i Joasia , obie świetnie sobie radzą i należą się brawa:)
ale i wszystkim pozostałym gratuluję serdecznie, bo prace są piękne:)
pierwsza z zadania wywiązała sie
Terenia
Kazia
Beatka
dwie piękne prace Doroty
druga jest tutaj

 Ewa
Joasia
Ola

 Ja przygotowałam serwetkę i pokazywałam ją tutaj

Mam nadzieję, ze nikogo nie ominęłam:)
jeżeli tak to proszę o wiadomość w komentarzu:)

To na tyle, teraz pozostało mi zakasać rękaw i wziąć się za następne wyzwanie, szczegóły tutaj i oczywiście czekam na wasze prace:D
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie:)

37 komentarzy:

  1. Och Reniu przepiękne te frywolitkowe prace. Coraz bardziej mam ochotę się za to zabrać . Tylko błagam niech mi ktoś naciągnie dobę , albo wyśle mnie już na emeryturę :-)
    Podziwiałam już większość prac na blogach dziewczyn , ale dopiero zebrane razem dają ten niepowtarzalny efekt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie czekaj na emeryturę tylko zacznij supłać, bo będziesz żałować tak jak ja. że tak późno sie za nia wzięłam:)

      Usuń
  2. Te frywolitki są słodkie,podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! Dziewczyny zdolne, że hej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite prace cały czas podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej wpadły mi w oko kolczyki Doroty i naszyjnik Tereni.Przepiekna serwetka , bardzo sympatyczne kwiatuszki,oryginalny wianuszek Kazi.
    Dziewczyny mają talent i już;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace i ogromnie ciekawe pomysly .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś przegapiłam kilka prac. Pędzę nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnij Dorotko bo wszystkie prace zasługują na brawa:)

      Usuń
  8. Śliczności :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace piękne, piękne i jeszcze raz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Razem jeszcze piekniej wygladaja te prace. Dziękuję Reniu za fajne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuje że jesteście, bo bez Was nie było sensu przygotowywać kolejnych postów:)

      Usuń
  11. Też tak myślę, że razem fajnie wyglądają i każda wymyśliła coś innego. A co my będziemy robić za rok jak dojdziemy do wprawy?. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu za rok? nie wiem, ale mam nadzieję, że będziemy dalej dobrze sie bawić:D
      pozdrawiam cieplutko i również Ci życzę udanego wypoczynku:)

      Usuń
  12. Śliczne cebulki :) Ja niestety w lutym nie dałam rady wziąć udziału w zadaniu, ale podziwiam wasze prace. Mam nadzieję, że teraz, w marcu miesiąc jest lekko dłuższy i że się wyrobię z Wielkanocnym zadaniem, bo mam w planach zrobić jakąś kurkę, albo jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, aczkolwiek rozumiem, czas biegnie tak szybko, że nawet nie wiemy kiedy mija nam kolejny miesiąc:)
    może w tym sie uda?
    mam nadzieję, ze tak:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace. Super wykonanie, świetna kolorystyka :))
    Zdolne dziewczyny!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna cebulkowa kolekcja:), a teraz czas na jaja;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znów dziewczyny spisały się na medal.Dziś mnie zachwycił najbardziej ten naszyjnik ,jest cudowny,choć muszę dodać,że wszystkie prace są przepiękne .
    Dziąłjcie dalej dziewczyny ,ja trzymam kciku jak co miesiąc .Reniu podziwiam Cię ,że ogarniasz to wszystko i jeszcze organizujesz kolejną naukę ,a wiem doskonale le czasu trwa przygotownie wszystkiego,bo sama coś tam prowadzę .
    Buziaki Reniu i miłej niedzieli ,poświętuj troszkę i odpocznij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję w naszym imieniu:)
      na razie ogarniam, ale prawda jest taka że więcej czasu spędzam na kompie niż na pracy, ale i tak czegoś się przez to uczę:)

      Usuń
  17. Reniu, bardzo lubię podsumowania, bo wtedy najlepiej widać różnorodność prac! Wszystkie mnie zachwycają! Cieszę się, że udało mi się dołączyć do zabawy i w dodatku sama coś wymyśliłam :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ja również sie cieszę, że dołączyłyście:)
      miłej niedzieli, pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Bardzo sie cieszę, ze dołączyłam do was:) mam motywację, by coś nastepnego robić i stawiać sobie wyżej poprzeczkę:)
    Dziękuję:) A cebulki super! jak tak są wszystkie razem to fajnie jest podziwiać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dochodzę do takich samych wniosków- nauka samej byłaby mniej ciekawa i pewnie zakończyła by się na prostych wzorach :)
      Jak pisałam u Beatki również bardzo sie cieszę ze i Ty dołączyłaś do naszej zabawy:)

      Usuń
  19. Część prac widziałam już na blogach i mogłam się pozachwycać. Jednak zebrane u Ciebie, w jednym miejscu, robią niesamowite wrażenie. Jakie zdolne ręce mają dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)