poniedziałek, 2 marca 2015

Oswajanie frywolitki - zadanie 12

Jak już pisałam w poprzednim poście nasze zadanie w ramach nauki frywolitki ukaże się ponownie u mnie.
Większość linków przygotowała Justynka, ja dodałam tylko kilka od siebie i ubrałam post w słowa.
Jeżeli myślałyście , ze tematem będzie Wielkanoc - to Was nie zawiodę:)



Już od jakiegoś czasu możemy oglądać wydmuszki, kurki i inne ozdoby świąteczne, tak i u nas ten temat będzie dominował w tym miesiącu.
Myślę , że najpiękniej będą wyglądały jajka ubrane w frywolitkowe gatki, ale możemy przygotować też wiele innych, pięknych ozdób, które właśnie z tym świętem sie kojarzą
i to od nich dzisiaj właśnie zacznę:)
A to pierwszy z nich

kurki  znalezione u Joasi
a jak je zrobić znajdziecie tutaj



kolczyki znalezione tutaj

i jeszcze takie znalezione tutaj

tutaj  baranki
a może  kartka?

i kilka z schematami
gatki  krok po kroku

Koroneczka

zajączek
płaskie jajeczka


następne
i pisanki znalezione na blogu Renulek- czerwonym opisane ilość słupków, fioletowym kolejność supłania
 Cyferki przenoszą do odpowiedniego postu
1

2
 3
4
 2
 6


7

To co supłamy??

Co prawda do świąt jeszcze trochę czasu zostało, ale wiem że minie bardzo szybko :)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i czekam razem z żabą na Wasze prace
Ciekawe czy uda mi sie w końcu przechytrzyć plaza i ustawiać odpowiednio:D

37 komentarzy:

  1. Reniu ten Twój post opublikował się z jednodniowym opóźnieniem . Ja tu trafiłam całkiem przez przypadek , bo chciałam zobaczyc czy sa juz jakies prace z decou. A wielka szkoda że blloger znowu wywinął numer , bo post jest bardzo ciekawy I tyle cudnych rzeczy podazuje. A dziewczyny nawet nie wiedzą że jest juz temat na marzec. Może trzeba mu ponownie przywrócić wersje robocze i opublikowac raz jeszcze. Albo wrzuc nowego posta z jednym zdaniem i linkiem który tu przekieruje wszystkich .
    A wracajc do frywolitki to ja wybieram tego zająca śliczny jest. Pasowałby na karteczkę. A jajca w koronkach marzenie świata !!!
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie wiadomo co się porobiło, na Gogle+ widziałam zapowiedź tego wpisu wczoraj, ale wpisu nie było. Za to teraz wyświetlił się tak jak należy, tyle że jako swieżynka, a nie sprzed całego dnia. W sumie chyba dobrze. Zresztą kto będzie ciekaw następnego tematu - poszuka :-)

      Usuń
    2. Aniu zostawię tak jak jest, nie wiem co jest, ale dzieją mi sie ostatnio jakieś cuda, mam nadzieję, ze to tylko przejściowe:)
      Dorotko masz racje, zainteresowane osoby znajdą - przy najmniej mam taką nadzieję:)

      Usuń
  2. Same frywolitkowe piękności :) Ach żebym tylko miala do nich cierpliwość to sama bym się o takie cuda pokusila, no ale nie można (u)mieć wszystkiego :) serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu frywolitka nie sjest taka trudna, a cierpliwość potrzebna jest tylko na początku, potem wciąga jak jasny gwint:D

      Usuń
  3. Przyznam, że na to liczyłam;) bo i tak chciałam jakieś jajeczko spróbować w ramach Świąt, więc będzie przyjemne z pożytecznym:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A banerek będzie?

      Usuń
    2. Olu cieszę sie że trafiłyśmy z tematem:)
      a banerek oczywiście że jest, tylko zapisał sie tam gdzie nie trzeba:D

      Usuń
  4. Piękne, piękne.... oj czasie, czemu tak uciekasz? A ja siedzę i się zachwycam... Buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i świateczne cudeńka.
    Mam dość duzo zajęć a do tego przygotowania do wyjazdu do sanatorium wiec nie obiecuje , że dam radę na czas, chyba, ze z opóźnieniem:)
    Na pewno chętnie obejrzę Wasze prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaziu szkoda, ale zdrowie ważniejsze,
      Udanego wypoczynku Wam życzę i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. W tamtym miesiącu nie dałam rady zrobić cebuli, ale w tym miesiącu muszę się zebrać i jakiegoś kuraka albo jajeczko wyfrywolić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bywa, może tym razem się uda?
      czekam na Twoje prace i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Ślicznie to wszystko wygląda. Kurki i branki zdecydowanie najlepsze. Sezon Wielkanocny powoli się rozkręca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, widać już je od dość dawna, ale myślę że miesiąc wcześniej to sam raz:)

      Usuń
  8. Serce mi krwawi,że nie umiem frywolitki i chyba nigdy się nie nauczę.Same pieknosci pokazałaś i gdybym miała wybrac jedną,nie dałabym rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko też bardzo żałuję, bo choć teraz wiem że frywolitka nie jest trudna, to długo nie mogłam sie za nia zabrać:)
      a wybór? sama nie umiem się zdecydować, tym bardziej że w necie jest tego mnóstwo :)

      Usuń
  9. Ale bogactwo wzorów. Jest w czym wybierać. U siebie dodałam link do wzoru na kurki, możesz dokleić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ tu inspiracji :) Wiernie kibicuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. alemnie rączki swędzążeby cos wydłubać!!! Chyba zakupię znowu igiełkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak;D jestem za;) pozdrawiam:) Jak chcesz mam dwie mogę jedną pożyczyć:)

      Usuń
    2. Gosiu nie ma na co czekać:)
      to my czekamy na Twoje prace- teraz jak już wiem to będę molestować:D

      Usuń
  12. Wielkanoc pod znakiem frywolitki :-) chciała bym tak umieć :-) cudne rzeczy, wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:)
      to może przyłączysz sie do wspólnej nauki- mamy już dwie zarażone, czekamy na następne:D

      Usuń
  13. No nie pozostaje nic innego jak myslec co zrobic i do dziela:) Przepiękne inspiracje i na pewno pomogą dokonac trudnej sztuki wyboru, co zrobić?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wybór co usupłać jest najtrudniejszy i wiem to sama po sobie:)

      Usuń
  14. Ja niestety nie umiem tak. Ale podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękujemy bardzo:) a doping również jest bardzo motywujący:)

      Usuń
  15. Prześliczne. Niestety nie umiem, więc pooglądam i powzdycham.

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja tym razem dołączam. Miałam ochotę na kurkę, może jeszcze dam radę, a na razie to jaja:) Zabawa super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie sie cieszę, że dołączyłaś i to od razu z tak cudnymi jajkami:)
      prac możesz dodawać do woli, u nas nie ma ograniczeń:)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuje:)

      Usuń
  17. Uff, wichura mi nie przeszkodziła, i zdążyłam z jajkiem na ostatnią chwilę ;-) Nie mogłam sobie odpuścić zadania!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)