sobota, 14 czerwca 2014

Oswoić frywolitkę - zadanie nr 2

To drugie podsumowanie naszej nauki.
Tym razem była to róża, z kółek odwróconych, które na początku wydają sie trudne, jednak dość szybko załapałam o co chodzi i obyło się bez większych strat w włóczce:)
Jako, że ja raczej noszę bardzo delikatną biżuterię, postawiłam na dodatki dla dziewczynek.
Tym sposobem powstały kompleciki - gumki i spinki z różą w roli głównej.
Dwie dla większej i trzy dla mniejszych panienek:) a że wiem, że się podobają to jutro pójdą w ich ręce.
Różyczki robiłam z włoczki bawełnianej i wychodziły dość duże, dlatego ilość oczek i słupków została radykalnie zmieniona.
Na górze wstawiłam banerek, który przygotowała Justynka, a  po kliknięciu przekierowuje na post.
Jeżeli przyłączyłaś sie do nas, to proszę o info w komentarzu, a wpiszę przekierowanie na Twoją pracę:)
Tutaj znajdziecie przygotowaną, piękną biżuterię Justynki, prace  Bevy i Mangosi


I jak, podobają się?
Bardzo Wam dziękuje za wszystkie komentarze:) Jutro następne zadanie, zapraszam:)
I jeszcze jedno, chwilowo włączam moderowanie komentarzy.
Wybaczcie, ale codziennie dostaję kilkanaście spamów,a o ich usuwaniu nie zawsze pamiętam:( dzisiaj miałam tylko 26 spamów z dwóch dni:( Pewnie tez tak macie, ale mnie zaczyna to męczyć
Liczę kochane na wasze zrozumienie:)
Życzę wszystkim bardzo miłego weekendu i przesyłam buziaki:))

31 komentarzy:

  1. Na pewno dziewczyny będą zachwycone! Cudne róże!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu kochaniutka te różyczki są cudne,normalnie stajesz się powoli mistrzem w frywolitce.Ja to pewnie nie zrobiłabym ani jednego płatka ,bo nadal nic w tym nie kumam .No i na razie głowa zajęta figurami geometrycznymi,bloczkami,mereżkami i innymi pierdółkam,i o których nie mam bladego pojęcia i też jestem na etapie nauki.
    A dziewczyny w takich spinakch będą wyglądały promieniująco i cudnie a ,co ważne koleżanki nie będą miały podobnych,bo tego w normalnym sklepie chyba się raczej nie kupuje.
    Uciekam bo zaczynam sie rozpisywać
    .Miłego dnia :)
    Buziaki jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu Twoje pierdółki dziwnym trafem wyglądają cudnie:))a uczymy się do końca życia, fajna sprawa z poznawaniem różnych nowych technik.
      Ja po wakacjach, jak już pokupuję wszystkie książki i pomoce darmowe do naszej DARMOWEJ edukacji będę męczyła naszą Anulkę o pomoc przy decoupage,a po głowie chodzi jeszcze jedna technika:)
      Buziaki Danuś i miłego dnia:)

      Usuń
  3. Pierwszorzędne różyczki. Panienkom na pewno się spodobają ::)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne spinki z różyczkami - idealne dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, a do tego dużo ich, nieźle się rozpędziłaś :) Dziewczynkom na pewno będą idealnie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu, mam nadzieję, że się sprawdzą w praktyce:)

      Usuń
  6. No czego ja się mogłam po Tobie spodziewać jak nie perfekcji;))
    Zaczynasz wymiatać frywolitkowo kochana.Najbardziej podziwiam Twoje zaparcie i chęć nauki,bo choć uwielbiam frywolitki,to nie mogę się zdecydować na zgłębienie jej tajników;)
    Rób tak dalej ;)
    Miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko wielkie dzięki:) myślę że współpraca z Justynką tak mnie motywuję- nie wiem czy samej by mi sie chciało wymyślać nowe wzory do nauki:)

      Usuń
  7. Cudne, jestem wielbicielką frywolitek ale niestety muszę tylko podziwiać bo robić nie umiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może zaczniesz Wiolu z nami? my się też dopiero uczymy:)

      Usuń
  8. Reniu uwielbiam te Twoje frywlitki, a dzisiaj mnie zadziwiłaś podwójnie , pierwsze różyczki są cudowne piekne kolorowe i niepowtarzalne. Po drugie moje wielkie zdziwinie że frywolitke można zrobic z włóćzki ???!!!! Zasze myslłam , że do tej techniki stosuje się tylko nici. A tu proszę można i z włóczki , Na nici sie nie piszę, bo to dla mnie za delikatne i za wolno przybywa pracy ale z włóczki , to bym się chyba pokusiła spróbować. Czy do tego potrzebny jest jakis specjalny sprzęt??? A może masz gdzieś linka do tych różyczek bym chociaz poczytała z czym sie to je !!
    Co do decou to oczywiście możesz mnie męczyć do woli, Co prawda żadnym fachowcem nie jestem też się ciągle
    uczę ale chętnie podzilę sie z Tobą moimi doświadczeniami.
    U mnie dzisiaj co chwila leje więc życzę udanego słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak się robi różyczkę pokazane jest tutaj
      http://szydelkobean.blogspot.com/2010/07/obiecana-roza.html
      Co do sprzętu to powinno sie robić na czółenku, mnie się nie udaje, za bardzo roztrzepana chyba jestem:( i robię na igle- jak się robi najlepiej poszukać film krok po kroku od podstaw - niestety nie mam jakiś upatrzonych, ale jest tego mnóstwo:)
      Aniu pogoda i mnie nie rozpieszcza i co chwilę pada, czasami dość mocno, szkoda bo liczyłam że coś podziałam w ogródku;) buziaki:)

      Usuń
  9. Piękne róże. Pracowita jesteś, to ilość też jest oszałamiająca. Spinki, gumeczki są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju to i dziewczynki zapewne szczęśliwe, aż żałuję że ja mam chłopaków. Po cichu liczę, że jak się ich koleżanki zwiedzą to.... zobaczymy. Bardzo się cieszę, że możemy wspólnie się "pozytywnie nakręcać". Dzięki Tobie i innym blogowiczkom, internet nie jest taki bezimienny, a jest to dla mnie coś zupełnie nowego i bardzo, ale to bardzo pozytywnego. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko też bardzo sie cieszę i dziekuję:) nie wiem czy chciałoby mi sie samej wymyślać nowe wzory, a tak przy wspólnej motywacji mogę nauczyć sie czegoś co mnie zachwyca od dawna:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. Ale piękne Ci wyszły, aż się zawstydziłam moich skromnych dokonań :)
    Już się boję następnego zadania.
    Ja nie mam problemu ze spamem odkąd wyłączyłam możliwość dodawania anonimowych komentarzy. Wcześniej miałam mnóstwo spamu ale on automatycznie lądował w spamie. Denerwowały mnie tylko powiadomienia, które dostawałam na pocztę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beva piękna różyczka Ci wyszła:) nie chcę wyłączać anonimów, bo dużo dziewczyn nie ma konta i tylko podpisuje się imieniem czy nazwiskiem, a powiadomienia to już jest horror- wczoraj z oby kont miałam 37 wiadomości o spamach:(

      Usuń
  11. ślicznie czy wyszły ! ja jeszcze nigdy nie robiłam frywolitek, ja też tak miałam i dlatego trzeba być zalogowanym u mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) a co do reszty to zobaczymy jak to sie ułoży, za jakiś czas pewnie odblokuję i zobaczymy
      Miłej niedzieli:)

      Usuń
  12. Wspaniałe różyczki :) dziewczynki będą zachwycone, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne prace . Cudowna kolekcja . Czy jamoge cie poprosic o rozpiske bransolety z rozami ,tylko ta koronkę pod rozami . :).Niezwykla .(3majsie dot gmail.com )Bede ogromnie wdzieczna.
    Ja u siebie problem spamu rozwiazalam wpisujac moderacje po kilku dniach,bodajze trzech od wpisu .Pierwsze trzy dni komentarze pojawiaja sie od razu, pozniejsze musze wstawic . Spamu nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że nasze prace sie podobają:) dziękuje:)
    3ereida- bransoletka jest pracą Mangosi - http://malgorzata-wwolnymczsie.blogspot.com/2014/06/rozyczki-frywolitkowe.html?showComment=1402864315450#c7239320546015013979

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zauwazylam a fotka podpisana jak trzeba.Reniu ja juz poszperalam w necie i w jakiejs starej rosyjskiej ksiazce znalazlam sporo takich bardzo subtelnych,nie przeładowanych wzorów.Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)