sobota, 1 marca 2014

Wiosenna serwetka

Skończyłam ją, żeby coś robić, a z elementami z poprzedniego postu robimy podchody- takie jak docierające się małżeństwo, po cichutku zaczynają do mnie przemawiać i się przymilać, więc pewnie się za nie wkrótce zabiorę:)
Dzisiaj serwetka której poszczególne części zobaczyłam, zachwyciłam się i połączyłam w jedność- a trwało to dość długo:)brakowało mi wykończenia, co zrobiła to nie było to to.
Dopiero to najprostsze i najdelikatniejsze mi się spodobało.
Jak wyszło? mnie się podobają właśnie takie, połączone elementy, które można wykorzystać na wiele sposobów, a każda następna będzie inna i niepowtarzalna.
Nie mam i nie miałam do nich schematów- robiłam na wyczucie , wiele razy prółam, aż znalazłam to co mi odpowiadało.
Jeżeli będą chętne to zrobię kursik- proszę o info w komentarzach.
Serwetkę zgłaszam do wyzwania na blogu Danusi - myślę, że temat dziur wyczerpałam:)








26 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna, no i taka wiosenna - od samego patrzenia robi się cieplej i humor się poprawia, bo w końcu zielony to taki optymistyczny kolor :)
    No i "dziurawa" bardzo - powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona:)pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo bardzo mi się podoba. Serwetka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) ale do Twoich frywolitek to jej daleko:)

      Usuń
  4. Śliczna serwetka . Podziwiam wytrwałość w robieniu. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale marnie się widzę przy pracach dziewczyn:)

      Usuń
  5. Podziwiam... wspaniała serweta, i niebanalny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kolor jest wyrazisty:) ale czy zawsze musi być biała?
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Sliczna - lubie takie pozdrawiam ciepło i słonecznej niedzieli życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marii ja też lubię takie:)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Cudo! Przepiękna serweta :-) Wszystko mi się w niej podoba :-) A kolor doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Reniu,Reniu,Ty to jesteś wszechstronna;)
    Jasne ,że mi się bardzo podoba,bo jest oryginalna,niepowtarzalna i ma cudne elementy:)
    Ta siatka w kwiatkach i kółeczkach wygląda bosko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko :) takie wzory właśnie lubię:)

      Usuń
  9. Renatko temat dziur wyczerpałaś dogłębnie,serwetka wyszła Ci przepięknie i ile roboty kosztowała to chyba wiesz sama.
    Powodzenia życzę w wyzwaniu , podczas głosowania,trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu :) choć przy pracach innych będzie ciężko

      Usuń
  10. śliczna energetyczna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor fantastyczny, a i całość super się prezentuje .
    Pozdrawiam i zapraszam ds-4-kunst.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, jest piękna :)). Próbowałam swego czasu sowich sił w serwetkach ale nie mam do nich cierpliwości :( i dlatego podziwiam i za piękno i wytrwałość :). Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda trochę cierpliwości trzeba mieć do tych większych szczególnie, ale może warto zacząć od czegoś małego?
      Pozdrawiam Bogusiu serdecznie:)

      Usuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)