środa, 22 listopada 2017

składaczek i zimowy domek

czyli zaległe karteczki:)
Obie mam dawno zrobione i czekały tylko na publikacje, ale jakaś cholera się do mnie przyczepiła i nie chce odczepić,
Postów też  ostatnio dość dużo a nie chciałam łączyć i tak mi zeszło;)


https://kulskowo.blogspot.com/2017/11/582-kartki-bn-2017-listopadwytyczna.htmlhttp://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2017/11/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-2.html


U Ewci (klik)  składamy karteczki, a Ula (klik) zażyczyła sobie śnieżne domki- mam nadzieję że Obie zaliczą mi to zadanie.



 I to na tyle.
Dziękuje wszystkim za komentarze i pozdrawiam serdecznie:)

21 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, Reniu!
    Ta czerwona rozetka jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :-D Składaczek ma świetne tło i pomysłowo pokazany wiek ,a domki cudnie ozdobione rozetką :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu super kartki bardzo mi się podobają te dżinsowe tagi, a na drugiej fajna ta rozetka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kartki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię dostawać ręcznie zrobione karteczki i mam ich cała kolekcję już:) Twoje jak zwykle dopieszczone:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, piękne obie karteczki. Rozetki pasują chyba do wszystkiego.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te karteczki, zdecydowanie widać w nich Twój styl :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieska kartka jest bardzo nowoczesna :))
    Świetne prace.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, cudny składaczek! Pozdrawiam cieplutko Renatko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się bardzo takie składaczki.W karteczkowaniu dopiero raczkuję, może kiedyś zmierzę się z tym wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Renatko przepięknie wyszło:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne. Jako że lubię klasyczne kształty kartek, to moje serce skradła ta w czerwieni z kamienicami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne! W oko wpadła mi rozetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te kartki. Ta gięta z elementami dżinsowymi to moja faworytka, ale i świąteczno-zimowy widoczek jest piękny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszły Ci bardzo oryginalne karteczki-piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)