piątek, 1 stycznia 2016

Decoupage zadanie 11 i 1 w tym roku

i do tego publikowane 1 dnia 1 miesiąca w roku- ale sie ładnie złożyło :D
Kochani zanim przejdę do tematu chciałabym bardzo serdecznie podziękować za cały ubiegły rok
Za to że jesteście, zaglądacie i wspieracie dobrym słowem i motywujecie do dalszego działania, bo nie będę ściemniać że nie zawsze człowiekowi się chce, a tak muszę żeby Was nie zawieść, ale często też po to żeby poczuć Wasze wsparcie i dobre fluidy, bo nawet jeżeli coś nie do końca jest dobre to Wy zawsze znajdziecie tą lepszą stronę
To bardzo ważne dla każdego blogera, wiecie o tym zresztą same.

A teraz, albo jeszcze nie :D
ciekawa jestem czy ktoś zgadnie po samym banerze jaki będzie temat- nie jest to trudne, ale mam nadzieję że co niektórych zaskoczę tematem i jego rozwiązaniem :)
Temat nie jest jednoznaczny, można go nieco rozwinąć, ale trzeba będzie nieco zainwestować, ale warto kochane, warto :D
Dla tych co jednak temat nie pociąga to mamy rozwiązanie nieco inne, też bardzo efektowne.
Musze sie Wam przyznać że ja w temacie się zakochałam i wiem że będę go szlifować dogłębnie, poczyniłam już niejakie próby, ale nie jestem z nich zadowolona dlatego napisałam list do Aniołka z prośbą o wsparcie :)
Niestety to co mnie interesuje najbardziej, wymaga nieco wkładu finansowego na początku, ale po tylu zadaniach doszłam do wniosku że dobrze jest pracować na produktach profesjonalnych- zdecydowanie daję lepsze efekty i niejednokrotnie o wiele łatwiej się pracuje, a jak wspomniała Justynka zestaw startowy  można kupić za 22 zł
No to co wiecie już co jest tematem zadania?
Nie? no to baner

(tak się rozpędziłam że zrobiłam nie ten baner co trzeba, więc juz chyba zostawię dwa do wyboru )
dalej nic?
No dobra nie będę przeciągać struny :D
Otóż w tym miesiącu bawimy się nadając przedmiotom efekt metalu i złocenia.
Te dwa tematy się łączą ze sobą dlatego nie będziemy robić dwóch osobnych
ale myślę że w kolejnych lekcjach będziemy do nich jeszcze wracać
Jako pierwszy pokażę efekt uzyskany poprzez nałożenie folii aluminiowej- zdecydowanie tańszy, bo większość materiałów mamy w domu
Jak się to robi pokazuje filmik krok po kroku
inspirello
zdjęcia krok po kroku TUTAJ

ramka na zdjecia (TUTAJ)



TUTAJ  i TUTAJ znalazłam filmiki co prawda nie po polsku ale można co nieco podpatrzeć

Poniżej są już złocenia, do których potrzebne jest folia w płatkach lub w taśmie, lakier i klej do złoceń
Przypominam, zestaw startowy w cenie 22 zł


 pudełeczko TUTAJ

Bombka Justynki   zrobiona w/g tutka Stonogi.pl


i teraz to co mnie zachwyciło :D
kursiki znajdziecie i wszystkie potrzebne materiały znajdziecie
TUTAJ  i TUTAJ

 teraz jeszcze kilka inspiracji z sieci - zobaczcie jakie cuda :D
piękna szkatułka z obiciami z folii aluminiowej

i na tym samym blogu choć nieco inaczej






kolejna szkatułka inspirello



I jak wam sie podoba?
myślę ze każdy znajdzie coś dla siebie, tym bardziej, ze nie trzymamy się sztywno reguł i interpretacje tematu pozostawiamy Wam
Kochani wiem, że tematy z miesiąca na miesiąc są coraz trudniejsze, ale to chyba dobrze, prawda?
My z Justynkom jesteśmy o tyle w lepszej sytuacji że mniej więcej wiemy co będziemy robić ( choć czasami same sie zaskakujemy :) ale jeżeli macie jakieś sugestie lub propozycje to piszcie, jesteśmy otwarte i to bardzo :D
Na dzisiaj juz chyba skończę bo straszny tasiemiec mi wyszedł :D
Na kolejną lekcje frywolitki w tym miesiącu zapraszam do Justynki
Buziaki przesyłam i dużo szczęścia, zdrowia  i weny na ten Nowy Rok życzę Wam i sobie również

62 komentarze:

  1. Cudności....
    Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat biorę " na klatę". Choć faktycznie wydaje się dość trudny. Może gdy bardziej go zgłębie okaże sie prostszy? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu owszem jest trudniejszy, ale myślę że warty uwagi :)

      Usuń
  3. Dla takich codeniek warto wykopać choć parę minutek poswiecenia nawet spod ziemi.w nowym roku Wszystkim życzę udanych pomysłów i realizacji swoich inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno myślę tak samo:)
      dziękuje za życzenia i również życzę dobrego roku :)

      Usuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku Reniu! Temat ciekawy, choć zupełnie nie w moim stylu:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko liczyłam sie z tym, że temat nie jest dla wszystkich, ale mam nadzieję że choć może spróbujesz?
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Reniu przyznaję , że temat mnie zaskoczył. Ale prace śliczne pokazałaś. Coś się pomyśli . Przyznają dla mnie to kompletna nowość, ale są świeczniki więc z chęcią spróbuję czegoś innego :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję i Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku:)
      i przyznam że jak zobaczyłam te świeczniki to od razu pomyślałam o Tobie:D

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    Zadanie trudne :( aż się boje zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:)
      Gosiu mam jednak nadzieje, że choć spróbujesz:)

      Usuń
  7. Życzę Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dużo zdrowia szczęścia i radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie i również życzę dużo szczęścia i radości w Nowym Roku:)

      Usuń
  8. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję, że temat bardzo mi się podoba. Miałam już nawet bombkę właśnie wg kursu z bloga Stonogi, ale uległa zniszczeniu nim dotarłam do końca... przynajmniej mam już płatki i odpowiedni klej, więc jest szansa, że się sprężę.
    Szczęścia i zdrowia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko cieszę sie bardzo:D
      Tobie również samych szczęśliwych chwil życzę i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękny temat, zastanawiam się czy nie wziąć udziału...Może mi się uda znaleźć czas, bo materiały posiadam od dawna, przestałam robić to co lubiłam. Tak czasem jest z nami:)
    Zyczę spokojnego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to teraz musisz choć spróbować:D
      Dziękuje za życzenia i nawzajem duzo spokoju życzę:)

      Usuń
  11. Świetny temat! Już nie mogę się doczekać co zrobią nasze zdolniachy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a już myślałam, że do nas dołączysz:D
      ale dziękujemy za wsparcie:)

      Usuń
  12. Hmm..., nie jest to do końca moja bajka;) ale jak wezwanie, to wezwanie, ma nadzieję, że coś jednak wymyślę. Pozdrawiam noworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu i taka postawa podoba mi sie bardzo :D
      bawimy sie dalej:)
      wszystkiego dobrego, pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Jeju jeju ale jak wyzwanie to wyzwanie, lubię takie zaskoczenia :-)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie:)
      ja też lubię takie zadani- zmuszają do myślenia:)

      Usuń
  14. Temat wyzwania idealny ! Może jak uda mi się wyrboić to też wrzucę swoją pracę, akurat bardzo lubię metaliczne rzeczy :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam z niecierpliwości i trzymam za słowo :D

      Usuń
  15. Świetne te zrobienia, serducho jest MEGA PIĘKNE <3 :)
    Renatko, wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wielu inspiracji! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też jest THE BEST :D
      dziękuję serdecznie za życzenia i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Piękne inspiracje!!! Jestem zachwycona :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Złocenia robię dość często, ale metalu do tej pory jeszcze nie było, więc kto wie, jeśli się sprężę :) Dzięki za noworoczne życzenia i wzajemnie, wielu twórczych poczynań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to czekam na Twoją pracę, mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę :D

      Usuń
  18. Temat ambitny, ale baaardzo fajny. Już rozmyślam coby tu zrobić fajnego. Jeszcze się waham, ale już mam kilka pomysłów. Pozdrawiam bardzo serdecznie i jeszcze noworocznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już chyba też wiem, ale może uda mi się jeszcze coś innego przygotować:)
      buziaki przesyłam:)

      Usuń
  19. A i jeszcze zapomniałam napisać, że ten "inny" baner mi się podoba i zostawiam go :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!! Coś złoconego to nawet mam w zanadrzu:)) a efekty z folii aluminiowej chodzą już za mną od jakiegoś czasu, więc jest okazja spróbować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu cieszę sie że trafiłam :D
      dziękuje kochana za życzenia i również życzę dużo radości w Nowym Roku :)

      Usuń
  21. Haha mnie też ten temat bardzo spasował,gdybym jeszcze uczyła się z Wami ,byłoby super.A tak pozostaję przy podziwianiu naszych zdonych dziewczyn .
    Reniu życzę Ci samych cudownych chwil w nowym roku.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Danusiu ja ciągle mam nadzieję że sie skusisz:D
      dziękuje i również życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  22. Bardzo fajny temat bo dla mnie to coś nowego :) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie że trafiłam jednak z tematem:D
      dziękuje serdecznie za życzenia i również życzę szczęśliwego całego Nowego Roku:)

      Usuń
  23. Pokibicuję, pokibicuję, myślę, że powstanie wiele cudnych dzieł - temat faktycznie bardzo inspirujący.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - przede wszystkim - wielu tak dobrych pomysłów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje serdecznie i również samych szczęśliwych dni w tym Nowym Roku życzę :)

      Usuń
  24. Miło mi niezmiernie że spodobała się moja praca :) Użycie folii aluminiowej da inny efekt, bardziej błyszczący. Świeczniki były robione preparatami firmy Pentart
    http://decoupage-nadzieja.blogspot.com/2013/06/swieczki-decoupagem-zdobione.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są Piękne wiec muszą się podobać:D
      Dziękuje za podpowiedź, zaraz ją umieszczę w poście, ale mnie chodziło o sam efekt ale jeżeli dziewczyny się zdecydują to nie będziemy miały nic przeciwko emu:)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  25. Renatko Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, a ja Tobie i Justynce dziękuję za to że jesteście i prowadzicie tak wspaniałe lekcje.
    A tak na marginesie to czytasz mi w myślach bo właśnie sobie postanowiłam że nowy rok zacznę od metalu
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo sie cieszę że trafiłam :)
      również życze wszystkiego co najlepsze na ten cały rok:)

      Usuń
    2. Agatko bardzo sie cieszę, że trafiłam z tematem:)
      dziękuje i również życzę samych dobrych chwil w całym Nowym Roku

      Usuń
  26. Przepiękne rzeczy. Idealnie dobrany motyw do dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj zapowiada sie ciekawie... :) Nie mogę sie doczekać na te piękności, które powstaną:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuje, na pewno dziewczyny sie postarają :)

      Usuń
  28. Podoba mi się taka twórczość, jednak daleko mi do takich prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam też dlatego sie uczymy :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  29. przyłączam się do zabawy, dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączyłam właśnie do zabawy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)