poniedziałek, 2 lutego 2015

11 zadanie czyli lutowe oswajanie frywolitki :)

Kochane witam Was wszystkie bardzo gorąco i od razu zapowiadam kilka nowości.
Dzisiaj u mnie tylko jedna ( na końcu postu ),  postanowiłyśmy też  napisać regulamin.
Brzmi groźnie, no nie?:) ale chodzi tylko o wyjaśnienie podstawowych zasad zabawy i dodawania swoich prac, szczególnie dla nowych osób, które nie śledzą naszą naukę od początku
Coraz więcej dziewczyn zaczęło sie uczyć frywolitki, co nie będę ukrywa bardzo nas cieszy
i mamy nadzieję, ze przyłączą sie do nas już na stałe:)
I tutaj kolejna informacja- kochane, jeżeli macie z czymś problem, lub chciałybyście poćwiczyć którykolwiek temat to piszcie do  Justynki  lub do mnie ( na maila lub w komentarzu pod postem) lub
po uprzedzeniu możecie również same przygotować post - takie gościnne występy również będa bardzo mile widziane:)


A dzisiaj temat zaproponowany przez Dorotę, a są to tzw "onion rings"- pierścienie cebuli.
Mnie się do tej pory kojarzyły z krążkami cebuli panierowanymi i smażonymi w głębokim tłuszczu- pycha :)
Dorota podesłała od razu kilka inspiracji z których nie omieszkam nie skorzystać, a i Justynka podrzuciła jeszcze jeden temat - łuczek na łuczku, dorzuciłam jeszcze coś od siebie :D
i tak kilka inspiracji z sieci :

                                        


 









A jak zrobić ?tutaj znajdziecie podpowiedzi 


https://picasaweb.google.com/109937281373670029231/AlbumSinTitulo11?noredirect=1#5480528727607141778

http://janeeborall.freeservers.com/BlockTattingEasy.pdf

http://www.bellaonline.com/articles/art39226.asp

i na koniec kilka schematów
znaleziony tutaj




 tutaj


tutaj  


tutaj 

 tutaj
Jak korzystać z żaby większość już wie, ( o ile coś nie poknociłam i łaskawie sie pokaże:) dla tych co nie wiedzą odsyłam do Danusi  napisała i pokazało co i jak:)
a jeżeli dalej będziecie miały problem piszcie w komentarzach- pozbieramy prace prosto z blogów:)

Coś pochrzaniłam przy zakładaniu żaby i niestety do końca miesiąca będzie podwójny post :D
Mam nadzieję, że mi wybaczycie i nie będzie to większy problem-  uczymy się na błędach niestety:)


34 komentarze:

  1. Piękne te frywolitki,ale wyglądają na takie trudne.Gratuluję takich umiejętności,ja niestety jeszcze nie potrafię,ale może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są trudna, my uczymy się od maja i coraz więcej dziewczyn się przyłącza :)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że ja też jestem zainspirowana - kolczyki kółeczka/spiralki to coś co muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś Ci się chyba zdublowało w poście, albo mi coś szwankuje, bo przeczytałam dwa razy to samo, ale dobrego nigdy za wiele:) Temat mi się bardzo podoba, bo znowu trzeba coś nowego oswoić a tak przy okazji to i z angielskiego się z Wami podszkolę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu o co chodzi nie wiem- w poście jest podwójnie, ale jak wchodzę ,żeby to poprawić to mam już poprawnie:(
      pewnie coś pokombinowałam z żabą i nie mam pojęcia jak to poprawić:)

      Usuń
  4. Mamy temat, to teraz nic tylko brać się do roboty. A cebulki można skojarzyć także z roślinami cebulkowymi, które już mam nadzieję niedługo będą umilać nam wiosenne dni. Nakręciłam coś z tym zdaniem, ale wiecie o co chodzi. Cebulki, kwiaty i piękna frywolitka zespół idealny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko ja od razu pomyślałam o żarełku, Ty o kwiatach :)
      Wiosna idzie:)

      Usuń
  5. Jeszcze takich nie robiłam. Myślałam, że coś będzie związane z Walentynkami.
    Trzeba coś wymyślić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu i tak miało być :)
      ale na blogach teraz się zaczerwieniło i pełno serduszek powstało, dlatego nieco zmieniłyśmy temat- ale chyba wrócimy to tematu, serduszka nie muszą być tylko w walentynki:)

      Usuń
  6. Oj poprzeczka idzie wysoko, ale nie odpuszcze i jakiś prosty element postaram sie przygotować:)
    Dzięki za inspiracje i linki, one bardzo pomagają:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący temat :) Ciekawa jestem co powstanie (chociaż i tak z góry wiadomo, że same wspaniałości) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuje w imieniu dziewczyn i swoim:)

      Usuń
  8. No będzie ciekawie. To jeden z moich ulubionych elementów frywolitkowych, tym bardziej czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tych prac, które powstaną. Pewnie jak zwykle będzie uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach te twoje frywolitki cudne Reniu - dla ąmnie to czarna magia - dobrze że nie noszę kolczykwł bo bym marudziła że też takie chcę - ta ostatnia praca jest cudowna i kolorystycznie i faktura piękna czy wzór jak to sie tam zwie w tej technice - buziaki ślę Marii - w międziczasie pisania tutaj cos mnie tknęło i nie za bardzo rozumiem tresci bo piszesz ze doszedł ale jak się mogę donyślać to nie doszedł idę pisać jeszcze raz - buzikai śle marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu inspiracje piekne, ale mysle , że prace w Waszym wykonaniu będą ładniejsze. Macie wielkie poklady talentu.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Tobie i Dziewczynom wyżej- Wasze wsparcie daje nam ogromnego kopa i chęci do działania dalej:D
      Buziaki dla wszystkich ;D

      Usuń
  12. Reniu wspaniałe te inspiracje,jest co pooglądać .
    Kochana super,że z żabką Ci się udało,ale czemu dwa razy ta sama treść to nie mam pojęcia .
    Wierzę,że dojdziesz co jest nie tak.
    Bawcie Cię kochane i uczcie wzajemnie ;)
    Buziaki "_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu ja już chyba wiem, ale sprawdzę dopiero następnym razem:)
      dziękuję bardzo za pomoc:)

      Usuń
  13. Podziwiam, Podziwiam i jeszcze raz podziwiam. Szkoda, że nie dla mnie ten sznurek nitek. Nie umiem i nie "naumiem sie"- a takie to piękne. serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze są początki, ale wystarczy tylko trochę samozaparcie można sie nauczyć:)
      dwie dziewczyny sie już przełamały i zaczęły pokazywać swoje prace, może jednak spróbujesz ?
      miłego dnia i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. Kolejne super zadanie:) Już zacieram rączki i wytężam umysł, bo muszę coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypadkiem trochę ale udało mi sie z tematem zdażyć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, przypadkiem? też bym tak chciała,
      cudny wianek Kaziu zrobiłaś:)

      Usuń
  16. Jedne kolczyki zgłaszam. Mam nadzieję, że do końca lutego jeszcze coś zdążę wysupłać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się w zasadzie wyrobiłam na ostatnia chwilę z dodaniem posta, tylko żabcia poszła spać przed 22 i nie chciała łyknąć.
    To oczywiście nieistotne, ale melduję, że się nie poddałam, mimo wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu wybacz - coś płaz sie chyba na zegarze nie zna :)
      ale wszystko ponaprawiam:)

      Usuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)