sobota, 12 kwietnia 2014

Tęczowa Wielkanoc

Niestety obowiązki rodzinne i przedświąteczne uniemożliwiają mi jakąkolwiek pracę twórczą.
Udało mi się tylko uszyć kolejną torbę ( ale to w innym poście) i stworzyć coś na wyzwanie Danusi

Dla mnie Święta Wielkiej Nocy są  świętami radosnymi i raczej w takiej tonacji przygotowuje dekoracje.
W tonacji jaj- a dokładniej dekoracji z jajem:)
Dzisiaj w towarzystwie floksów - u mnie  już są!!
Dostałam też wyróżnienie od Szymki za co gorąco dziękuje:)
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze:)


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę udanego wypoczynku:)


45 komentarzy:

  1. Jest przesłodki ten jajek:)). Powodzenia w wyzwaniu Danusi .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęczowy słodziak :)Powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne tęczowe jajo :-) A w bereciku wygląda wspaniale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję w imieniu Zezoka:) tak go nazwaliśmy:)

      Usuń
  4. Rewelacyjne tęczowe jajo :) A ten beret mistrzowski po prostu, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Aniu:) u nas się mówi że były jaja jak berety, no to ja musiałam się dostosować:)

      Usuń
  5. Ha! Renatko to dopiero jajo z jajem! Pieknie wykonane i bardzo wesole, super praca kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu szczęka mi opadła i śmieję się od ucha do ucha;)))
    Pan jajeczny jest super a w tym berecie wygląda doskonale;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko i oto chodziło żeby, jajo uśmiech wywołało:)

      Usuń
  7. O matko alem się uśmiała prawie jak z moich ufoludków. Pan Beretowy Jajek jest super !!!. Wygraną tym razem masz jak w banku . Pomysł i wykonanie cudne. Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję, ale podziwiając prace dziewczyn śmiem wątpić w moją wygraną:) bardzo fajnie go nazwałaś i chyba go przechrzcimy :)

      Usuń
  8. Renia - u Małopolanek jest Świąteczne Wyzwanie, więc koniecznie zgłoś swoje Jamajskie jajo. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. super:) Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, tęczowe jajo i to w berecie, rewelacja. Podziwiam to co robisz, szczególnie Twoje szycie, bo ja w tej dziedzinie jestem przysłowiowa noga. Trafiłam na Twojego bloga dzięki wyzwaniu Małopolanek i teraz będę chciała Cię odwiedzać. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, z ogromną chęcią będę do Ciebie zaglądać:)

      Usuń
  11. Jejku śliczne jajo w berecie.Reniu najbardziej podoba mi się ten pompon tęczowy,te kolorki w nim świetnie dopasowałaś .Cóż pozostaje życzyć powodzenia i trzymać mocno kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wykonanie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajko z jajem - super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuje i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajo piękne no i ten berecik z tęczowym pomponikiem. No coś pięknego i niespotykanego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jajo wymiata jest rewelacyjne!!!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jajko w bereciku? Niezwykły pomysł - jest śliczne i bardzo zabawne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję- nie spodziewałam się, że będzie się Wam podobał:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajowe jajo, a w tym berecie genialnie, hihi. Jeszcze tylko akordeon w ręce i grać na ulicy :) Jakoś tak mi się skojarzyło z panami w kraciastych marynarkach i beretach, którzy często grali pod blokiem moich rodziców

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pan jajek skojarzył mi się z rege, beret dopełnia dzieła. Powodzenia w w głosowaniu:))
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że każda ma inne skojarzenia z jajem i inne imiona/nazwy:) świetnie i bardzo Wam dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  22. rety jakie fajowe :) powodzonka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Superanckie jajo z zawadiacka miną. A berecik mnie po prostu powalił :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślę czy taki berecik małej nie zrobić:))

      Usuń
  24. Powodzenia w wyzwaniu.
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  25. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam serdecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny oraz przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za życzenia:))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)