niedziela, 21 lipca 2013

Sukienka BURDA 9/12


Właściwie miałam już nie kupować tego numery- we wrześniu nikt raczej nie szyje letnich sukienek.
Skusiłam się bo spodobał mi się  płaszcz i dwie sukienki dziewczęce- teraz wiem ze dobrze zrobiłam bo są jeszcze trzy fajne sukienki,
Nie wiem, czy tylko ja mam trudności znaleźć coś dla siebie w nowych numerach, ale w tym roku kupiłam dopiero dwa wydania, więc tym częściej przeglądam starsze numery.
Tym razem sukienka dla średniej córki.
Materiał kupiony na portalu internetowym w rzeczywistości wyglądał inaczej niz na zdjęciu i leżał w szafie dość długo,  ale jak widać się przydał

 BURDA 9/2012 NR 121


Jak zawsze dodałam coś od siebie i coś zmieniłam tzn tył rozcięłam wzdłuż zaszewki, dodałam drugi kolor.
Zamiast podszewki dokroiłam obszycia.
Jak dla mnie ciut za szerokie są ramiona, ale córka już nie chciała nic zmieniać. A tak wygląda sukienka na niej.


Rozmiar 34- mój manekin odmówił współpracy- chcąc nie  chcąc musiała się zgodzić na sesyjkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)