niedziela, 18 lutego 2018

Warstwowa frywolitka

Czekam na wiosnę z utęsknieniem, coraz bardziej brakuje mi ciepełka i słońca.
Ale w miedzy czasie przygotowuję prace na nasze zabawy, tyle że z pisaniem postów już jest gorzej.
Dzisiaj frywolitka, a dokładnie frywolitka warstwowa- szczegóły tutaj (klik)

przygotowałam jeden wzór ale w kilku kolorach,
Znowu z chwostami,ale jak mnie uświadomiły Córy taka moda, dla tych co nie lubią zawsze możną chwosty odpiąć i mieć same kwiatuszki
Robiłam bez koralików- z jednym wyjątkiem,   takie było zapotrzebowanie:)
My właściwie unikamy wszelkich błyskotek , ale w takiej wersji mogą jak najbardziej być.
Kolczyki mimo że mają swoje wymiary są bardzo lekkie i właściwie nie czuć ich podczas noszenia, co według mnie jest zaletą:)








 te ostatnie są jedyne, nie było chętnych na nie :)
a powstały przez przypadek, nie sprawdziłam ile mam nici na czółenku i zwyczajnie brakło:)





Kończąc miłej niedzieli życzę i dziękuje za wasze komentarze
buziaki

34 komentarze:

  1. Ale śliczne są te kolczyki, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pary śliczne, te "przypadkowe" też mi się podobają :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ale śliczne. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczne kolczyki <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki przepięknie wyszły!!!Element kwiatka 3 D i u mnie się znalazł na lekcję frywolitki, tylko z pisaniem u mnie na bakier... bo prace już są świeżutko co zdjęte z czółenek!!! Pozdrawiam życząc rodzinnej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo oryginalne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ale koloru nie umiem wybrać. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki, wszystkie śliczne, taka kwintesencja frywolitki :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, delikatne i pięknie nawywijane :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szałowe przez te chwościki! Śliczne wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu jest cudnie wew wszystkich wersjach kolorystycznych .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się we wszystkich wersjach kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam każdą frywolitkową pracę. (sama nie umiem dziergać). Te kolczyki są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolczyki i tyle kolorów. Jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne kolczyki! Podziwiam jak zwykle umiejętności :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej ile tego dobra, a ja ledwie jedną parę umęczyłam wczoraj wieczorem;-)Fajne, kolorowe w sam raz na wiosnę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu są idealne. Pięknie machasz tym czółenkiem. Wychodzą z poid Twoich łpek same cudeńka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna biżuteria powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne i bardzo oryginalne. Chętnie bym takie nosiła, gdybym była trochę młodsza :)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne. Muszą przepięknie wyglądać w uszach.
    pozddrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Reniu,nadają się na spacer,do pracy i na wielkie wyjścia :))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. są fantastyczne! i te ostatnie przypadkowe wyszły super! Grunt to się nie poddać i dopasować plany;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu frywolitką zachwycam się pod każdą postacią,a kolczyki są przepiękne.
    Serdeczności zostawiam :) i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)