sobota, 10 lutego 2018

Szyję sobie 10


Miałam tego nie pisać , ale temat wyszedł od Ani ( nie gniewaj się:) ale bardzo mnie ucieszył bo tą zabawę przygotowuje dla Was , a z reguły to szyjecie to co mnie wpadnie do głowy lub potrzeba,  tak będzie to co potrzebuje ktoś inny;D
Ania zaproponowała wianek- sama nie szyłam go od wieków, więc jak najbardziej jestem za:)

tutaj kursik krok po kroku (klik)


Ale przypomniałam sobie, że niedawno Agatka szyła taki wianek wiec podepniemy pod ten temat wszelkie ozdoby wielkanocne

po kliknięciu w linki  znajdziecie wszelkie wykroje
 KURKI (klik)

ZAJĄCZKI(klik)

TULIPANY (klik)
i tutaj też (klik)

Macie do wyboru wszystko to co Wielkanocą się wiąże lub kojarzy i moje propozycje nie są wiążące
Jeszcze  żaba i możemy ruszać z produkcją ;D


29 komentarzy:

  1. No i super, wszystkie propozycje są extra !! Dawno nie szyłam tulipanków , ten królik też mi bardzo przypadł do gustu :-) Ale się będzie działo !
    Pozdrawiam Reniu i dziękuje za świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu świetne pomysły Wielkanocne. Wszystkie mi się podobają al na razie z moją maszyną jest jak jest, nic się nie zmieniło wiec póki co będę te cudeńka oglądała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności! Cudny wianek, ale kurki czy tulipany te piękne! U mnie teraz z szyciem to jest tak, że jak mnie życie ostro przymus to szyję 😉 Kiedyś to szłam stoję zwierzaków na bale karnawałowe mojego syna... Ale to było z 10 lat temu 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny temat. Myślałam o kupnie styropianowego wianka ale zamiast tego uszyję sobie wianek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wianki są rewelacyjne! Ciekawe co Wam spod maszyny wyfrunie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje, wiec na pewno powstaną piękne prace:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę Wam kibicowała, bo mnie z maszyną nie po drodze;) Na szczęście mam zdolną siostrę, która szyje i kurki, i zajączki, i tulipany, i inne różności;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny temat. Może i ja się skuszę, święta tuż tuż:) Ostatnio nic nie robię, nie lubię zimy bo działa na mnie zniechęcająco do wszystkiego:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wianek wygląda wspaniale, chętnie zerknę jak się go robi. I te tulipany, które głównie znam z wykonania Ani Iwańskiej są rewelacyjne. Ostatnio mam mocne postanowienie wyjęcia maszyny, więc jak nie wyjdzie mi sukienka to może wyjdzie wianek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Bardzo podoba mi się wianek. Może uda mi się kiedyś taki uszyć.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje takie świąteczne. Na pewno każda coś wybierze do uszycia.
    Wianek pleciony nie dawno szyłam, będę próbować szyć tulipany. Może się uda.
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne propozycje, ten wianek bardzo mi się podoba. Aż ciężko uwierzyć, że Wielkanoc już niemal za chwilę... co roku te święta jakoś szybciej nadchodzą, albo to ja się już starzeję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne propozycje do szycia,ale ja niestety mam dwie lewe ręce do szycia:(((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością na Wasze szyjątka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne szyjątka, ale frólik z klapniętym uszkiem totalnie mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha ale Reniu trafiłaś z tematem! Zaglądam teraz a jestem po całym dniu "warsztatów" z dziecmi moimi i okolicznymi gdzie szyliśmy króliki i baranki wielkanocne oj chyba kilka prac Ci tu wstawię :):):) ale te. Zajec i te kurki kusza, moze cos jeszcze powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie nigdy tulipanów nie szylam wiec moze czas i na nie :)

      Usuń
  17. Cudowności, chyba przyjdzie mi odkurzyć moją starą maszynę do szycia :-))) Najbardziej mnie urzekły kurki, jak czas pozwoli, uszyję sobie podobne na Święta:-) Dziękuję za sympatyczną wizytę u mnie i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny temacik:) Ja nigdy nie miałam cierpliwości do szycia takich drobiazgów:) Chętnie zobacze wasze cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności! Szczególnie podoba mi się wianuszek. Aż mi żal, że ja nieszyjąca jestem :)
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę kibicować,a potem podziwiać wasze piękne prace 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tulipany robiłam kiedyś i już nie chce mi się tego robić ale ten królik uroczy i zachęca aby taki uszyć dla moich siostrzeńców :) Pomyślę nad tym ? Dziękuję za propozycje Wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać że, na BN robiłam prezenty jako skrzaty 21 sztuk dla rodziny mojej i mojego męża + szycie worków świątecznych. Każdy wykonałam inny i na początku lutego doszła do mnie informacja że, w rodzinie męża zrobiłam historyczne wydarzenie z prezentami które ręcznie wykonałam. Nie sądziłam że, będzie boom tak fala poszła szok :) Ale już nigdy nie będę robić skrzatów mam dość jak również z tulipanami :):) Chyba czas na coś nowego może te króliczki :P Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Fajne inspiracje! Kurki i zajączki są rewelacyjne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super propozycje, ja szyjaca bardzo nie jestem, chodz maszyna jest, ale te korki i zajaczki kusza, moze uda mi sie sprobowac, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super propozycje,nie brałam do tej pory udziału w lekcjach szycia ale te króliczki mnie zauroczyły kto wie maszyna wyciągnięta to może mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny wianek:) Kiedy ja się za szycie wezmę...maszyna mi kurzem zarasta:(

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)