sobota, 24 lutego 2018

I love decoupage

Tym razem Justynka (klik) dała nam na temat szmatki, gaza lub koronka.
Powiem że na początku byłam zachwycona, ale z biegiem czasu to się zmieniło.


W planach miałam zupełnie co innego, ale to jeszcze kiedyś zrobię i póki co nie zdradzę;)
Za to dzisiaj pokażę butelkę zamienioną na wazonik dla pojedynczego kwiatuszka
Butelka miała kiedyś korek który za diabła nie mogłam znaleźć, dlatego wazon.
Czarny kolor bo chciałam jakikolwiek kontrast, a z jasnymi wyglądał słabo
Góra i dół wykończony prawdziwą skórą- zwyczajnie uszyłam komin i dzięki temu jest jako tako wykończony.





Nie dodawałam innych dodatków, tylko pojedynczy medalion, który dostałam od Anitki, pomalowany w zielonych odcieniach , wszystko 3 -krotnie pomalowane lakierem i i tyle.
Wiem gdzie popełniłam błędy, wiem co i z czym, więc kiedyś pewnie wrócę do tematu.

I to by było na tyle:)
Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i życzę miłej niedzieli:)

27 komentarzy:

  1. tak po szlachecku- skojarzyło mi się....super kolorki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfoza na 6! Fajnie się ta skóra ułożyła i świetnie dopasowałaś medalion do szyjki butelki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super efekt, a wazon taki teraz elegancki, oszczędny w formie, ale pełen dostojeństwa. Tak Hubka ma rację, taki szlachecki, jak znajdziesz korek na miód będzie idealny. Świetna praca, nie narzekaj. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł i efekt super ... podoba mi się . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy efekt. Mnie się ten medalion kojarzy z pieczęcią królewską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu, fiu prawdziwa skóra .. Reniu świetny jest , butelczyna ma bardzo fajny kształt . JAk dla mnie wygląda bardzo dostojnie i na bogato choć jest oszczędny w dodatki. Efekt robi ta skóra właśnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna butelka. A z resztą całkowicie zgadzam się z Anią.
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak z niepotrzebnej butelki wyczarowałaś coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna praca!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wazon, bardzo mi się podoba w tej czerni. Zgadzam się z dziewczynami, że wygląda bardzo dostojnie :)
    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ze starego, królewskiego zamku...Kolor wydaje się mroczny ale zielenie dodają lekkości, bardzo fajny pomysł Reniu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, niezwykły i bardzo oryginalny wazon.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba buteleczka- wazonik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny wazon! Miałaś niezły pomysł i do tego skóra...pięknie. Medalion dodaje wiele uroku , nawiązuje kolorem do butelki, czyli Reniu Bardzo mi się podoba. Gdybyś znalazła zakrętkę od butelki,powstałaby śliczna karafka:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu dorobiłaś się tym sposobem fajnego wazonu, o bardzo ciekawej formie i strukturze. Skóra wyglada elegancko i bogato. Medalion w zieleniach i część butelki pozostawiona bez dekoracji dodaje całości lekkości. Pozdrawiam Reniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa praca! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykła praca. Wazon wyjątkowy. Podziwiam pomysłowość i wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł na ozdobienie butelki:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł dobry. Bardzo mi się spodobało, że tylko medalion dodałaś. Same fałdy są juz same w sobie ozdobą, więc taka oszczędność w dodatkach wyszła butelce na dobre.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic dodać nic ująć ! Zdecydowanie ie potrzeba dodotaków, ja to chyba bym tą skórę jeszcze wyżej pociągneła żeby całkowicie zakryć szkło :* Buziaki Reniuuu

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)