sobota, 13 stycznia 2018

Wyzwania czas zacząć

i zacznę od kartek do Ani 
i Uli


http://kulskowo.blogspot.com/2018/01/623-kartki-bn-2018-styczenmapka.html

brakło mi czasu na kartkę do Ewci, ale  przygotowuję jeszcze inne rzeczy i zwyczajnie brakło mi czasu.

Do Ani króluje BINGO i przygotowałam dwie karteczki
pierwsza to zimowa
choinka-zielony-sznurek
zielona jest choinka i mam nadzieje że Ania zaliczy taki 2 w1
 druga to linijka
napis-fioletowy-kwiat/roślina


U Uli natomiast mamy mapki

 i moja interpretacja:)

ten szary papier jest w rzeczywistości srebrny i bardzo brokatowy. tylko na zdjęciach wyszedł średnio




Kochane dziękuje za każdy komentarz- czytam każdy z zapartym tchem a wasze słowa dodają skrzydeł i tylko upewniają mnie że to co robię ma sens;D
Miłej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

45 komentarzy:

  1. Reniu no swietnie wykonałaś wszystkie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki! Mnie jeszcze została dla Ulki, właściwie to już tylko kosmetyka.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki, ja nawet się jeszcze nie zabrałam, ale chyba mnie zmobilizowałaś. Ta choinkowa w czerwieni to moja faworyta, taka energetyczna jest. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki, każda ma w sobie coś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki zrobiłaś Reniu. Najbardziej podoba mi się pierwsza, ma kapitalne tło i jest przeurocza.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, ale piękne karteczki zrobiłaś. Uroczy ten obrazek z zajączkami malującymi pisanki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki, Reniu!
    I mnie zauroczyły zimowe misiaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki. Do bożonarodzeniowej miałaś taki papier, czy robiłaś embosing ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu znajoma miała szablon do tłoczenia? czy jak to tam sie nazywa:)

      Usuń
  9. Wspaniałe karteczki, Reniu! Podziwiam, jak zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki :) każda ma swój urok :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki są super, ale chyba najbardziej podoba mi się ta z brokatowym tłem :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ile pięknych karteczek nam pokazałaś. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te kartki świąteczne z grafikami :-) Równie mocno zachwyciłą mnie realizacja mapki ,ten reniferek i kolory wspaniale połączone :-) A u mnie karteczkę możesz zrobić do końca lutego ,mnóstwo czasu jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki :) Cudowne grafiki wybrałaś do tych karteczek na zabawę u Ani :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, podobają mi się Twoje interpretacje zadanych tematów. Jednak na czoło wysuwa się pierwsza ze wspaniałym, sweterkowym tłem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki! Pierwsza -ze "sweterkowym" tłoczeniem - genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu cieszy mnie bardzo , że mimo wielu zajęć znalazłaś czas na przygotowanie 2 karteczek do mojej zabawy. Obie są super, obie mi się bardzo podobają. Ty też sobie już wyrobiłaś swój własny styl. Cudne są obie grafiki.
    Kartka na zabawę do Uli również mi się bardzo podoba i ja tam widzę ten brokacik , a rogaty tam świetnie pasuje
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie ogarnęłaś wszystkie tematy :)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się uwinęłaś!! A ja coś nie mogę wziąć robótkowego rozpędu.... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycze kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Głowa jak zawsze pełna pomysłów Reniu,wszystkie karteczki piękne,ale naj,naj dla mnie jest pierwsza.
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki, klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie sobie poradziłaś z tematami Reniu, oglądam i mam wielka ochotę pokleić sobie troszkę, chyba już czas najwyższy, no właśnie czas, żeby go można było trochę wykleić sobie do kompletu:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Reniu piękne karteczki,ta pierwsza z tym tłoczeniem wpadła mi w oko 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu, piękne kartki! zachwycam się wszystkimi:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe karteczki! Bardzo mi się podobają ta w fioletach i z reniferkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne i urokliwe kartki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne karteczki :) Mnie również zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe karteczki:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu śliczne karteczki. Czerwony papier super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Reniu karteczki są świetne obie. Jednak serducho bardziej bije do tej czerwonej z grafiką. Jest taka radosna i w kolorach, kt9re ostatnio mną zawładnęłyna świąteczxny czas. Buziaki i uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne te kartki :) Trudno wybrać, która najśliczniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocze grafiki wykorzystałaś:) śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ja uwielbiam takie "wytrychy"! :D
    oczywiście, że Ania uzna, (raczej nie ma wyjścia)
    bo choinka jest zielona, a jakże! tylko w czerwonym sweterku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne papiery (zwłaszcza ten czerwony), piękna grafika, piękne dodatki (jelonek mi się podoba) ... piękne wszystkie kartki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie karteczki są przeurocze słodziaki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Reniu bardzo lubię Twoje karteczki,zawsze fajnie je skomponujesz i wykonasz.
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie są śliczne :) Dodatkowo wpadł mi w oko ten sweterkowy czerwony papier :) super!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)