środa, 17 stycznia 2018

tym razem kartki i troche prywaty :D

Zagęściło mi się tak na blogu ostatnio że nie wyrabiam ze wszystkim, dlatego dopiero dzisiaj pochwale się karteczkami jakie otrzymałam od Was.
Zanim jednak przejdę to mała prośba.
Niektórzy już zaczęli się rozliczać  i  dlatego proszę o 1% dla Lili - mojej najmłodszej.
Lila jest w wieku szybkiego wzrostu co wiąże się też z większymi kosztami,  
Dlatego jeżeli możecie i macie taką wolę to prosimy o przekazanie 
KRS 0000037904
W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
27787 Walczak Lilianna
szczegóły tutaj (klik)
Bardzo dziękujemy każdy grosz jest dla nas ważny

a teraz karteczki- wszystkie piękne , zachwycają pomysłowością i cieszą serducho
Dziękuje bardzo za  pamięć

Ani i Hubertowi
Gosi
 Madzi
 Agatce

Justynce -  dopiero teraz zauważyłam że konik sie obrócił ;D

 Marysi
 Dorotce
 Danusiu
 Beatce ( ręcznie robiona choć poza blogowym świecie;)

 Ani
 Marylce
 Hani
 i Ewuni
 oraz Oli K
 Serdecznie dziękuje za pamięć raz jeszcze i pozdrawiam serdecznie

22 komentarze:

  1. śliczne każda inna piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki dostałaś, Reniu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki dostałaś, a ja też wreszcie dostałam - wczoraj, chociaż niektóre były wysłane 12 grudnia. Świetne są o 1 % pamiętamy. A konik, to taki mały rozrabiaka, więc nawet do zdjęcia się odwrócił :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu... a gdzie moja karteczka?..... czyżby poczta zawiodła i zaginęła?
    Piękne dostałaś Reniu karteczki szkoda że mojej nie ma:-(
    O rozliczeniu pamiętam i w tym roku-choć w taki mały sposób mogę Lili pomóc. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci się Reniu spełnią wszystkie życzenia zapisane na tych ślicznych kartkach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne kartki:) Wysłałam e-maila z pewnym zapytaniem.

      Usuń
  6. Piękne karteczki do Ciebie przyfrunęły i inne przemiłe dodatki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki dostałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O 1 % dla Lili pamiętam oczywiście :-) Karteczki Reniu dostałaś cudne i jak ich dużo. To bardzo miłe jak nasze koleżanki pamiętają. Fajny ten nasz świat blogowy, przyjazny i bezinteresowny.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki dotarły do Ciebie:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki ładne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki otrzymałeś! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki! O 1% pamiętam. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O 1% oczywiście pamiętamy - tylko zawsze się rozliczamy na ostatnią chwilę :)))
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło ze tyle karteczek dotarło ;) i postaram sie księgowej przekazać dane do 1% dla Lili :) sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mieć tylu przyjaciół. O Lilce pamiętam i chętnie 1% przekażę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle i tym razem procencik dostanie Lila i nie tylko ode mnie. Karteczki otrzymałaś śliczne i pewnie ze wspaniałymi życzeniami. Pozdrawiam Reniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło jest dostawać dowody sympatii i pamięci:)
    Reniu karteczki dostałaś śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)