sobota, 20 stycznia 2018

I馃挆 Decoupage

czyli zimowe decu- szczeg贸艂y znajdziecie tutaj


https://reanja1.blogspot.com/2018/01/i-decoupage.html

nie b臋d臋 oryginalna bo zdublowa艂am swoj膮 grudniow膮 prac臋, ale chcia艂am si臋 przekona膰 jak lampiony b臋d膮 wygl膮da艂y w srebrze
A propos grudniowych lampion贸w, przetar艂am  je miedzian膮 patyn膮 i wygl膮daj膮 o wiele lepiej.




troch臋 偶a艂uje 偶e nie zrobi艂am z艂otkom zdj臋cia po poprawkach, ale te powy偶ej z nimi wygrywaj膮

Ko艅cz臋 ju偶,  nie mam dzisiaj weny.
Mi艂ej niedzieli 偶ycz臋 i pozdrawiam serdecznie:)

30 komentarzy:

  1. Cudownie si臋 prezentuj膮, a srebro rzeczywi艣cie wygl膮da tutaj bardzo szlachetnie i stylowo. Pozdrawiam cieplutko i r贸wnie偶 偶ycz臋 udanej niedzieli :-)))

    OdpowiedzUsu艅
  2. Reniu, ona s膮 pi臋kne!
    Zdecydowanie wol臋 srebro od z艂ota ale te z艂ote te偶 maj膮 sw贸j urok.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Reniu jest extra , te 艣wieczniki sa super i mysl臋 偶e w kazdym kolorze b臋da wygladac ob艂ednie. Ja ju偶 prawie spasowa艂am , bo mi strasznie ta zima nie pasuje, ale dzi艣 cos tam wymy艣li艂am i nawet zacz臋艂am robi膰 :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  4. Rewelacyjne! Srebrne bardziej mi si臋 podobaj膮.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Oj posz艂a艣 na bogato, prawdziwie po kr贸lewsku. Pi臋knie.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Bogato i pi臋knie. I srebro i z艂oto mi si臋 podoba. Nastr贸j pi臋kny i romantyczny a przy srebrze troch臋 ch艂odniej

    OdpowiedzUsu艅
  7. Podobaj膮 mi si臋!! Pi臋kne i takie stylowe! Ja co艣 mam ale bardziej mix media, wi臋c nie wiem czy przejdzie 偶abie przez gard艂o:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Pi臋kne lampiony zrobi艂a艣, a jak to m贸wi膮 "膰wiczenie czyni mistrza" to te jeszcze pi臋kniejsze i kolor srebrny bardzo pi臋knie si臋 tutaj prezentuje. 艢liczna, skrz膮ca si臋, mo偶e mrozem :-) praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsu艅
  9. 艢liczno艣ci :) Wygl膮daj膮 bardzo elegancko i dostojnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Super 艣wieczniki i faktycznie do mnie te偶 srebro jako艣 bardziej przemawia :)
    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Przepi臋knie to wygl膮da!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  12. przepi臋kne te lampioniki:)))

    OdpowiedzUsu艅
  13. Witaj Reniu:) 艣liczne 艣wieczniki:) bardzo 艂adnie sie prezentuj膮. Du偶o si臋 u ciebie dzieje, a偶 mi艂o popatrze膰. Podziwiam ilo艣膰 twojej pracy w prowadzenie cyklicznych zabaw! Gratuluj臋:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Fantastyczne lampiony!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsu艅
  15. Reniu Twoje lampiony s膮 fantastyczne. My艣l臋, 偶e w ka偶dym kolorze b臋dzie im do twarzy. Nie martw si臋 brakiem veny. Tak czasem bywa. U mnie te偶 nie najlepiej i czekam na dobrego kopa do dzia艂ania. Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Pi臋knie wysz艂y, jestem zachwycona efektem. Wygl膮daj膮 szlachetnie i bardzo dekoracyjnie.
    Pozdrawiam Ci臋 Reniu bardzo ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Reniu, pad艂am jak je zobaczy艂am. S膮 cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  18. Reniu, cudo! Cho膰 powiem szczerze, 偶e te z艂ote podoba艂y mi si臋 r贸wnie mocno.
    Serdeczno艣ci.

    OdpowiedzUsu艅
  19. Bardzo 艂adne lampiony. Jestem zachwycona wykonaniem i ich wygl膮dem. Eleganckie, oryginalne:)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Przepi臋knie sie prezentuj膮 Reniu:)

    OdpowiedzUsu艅
  21. rokokoko....:)
    "Ludwik"...jak na moje oko jaki艣 ..."szesnasty" ;D

    bardzo fajne, szczeg贸lnie, 偶e lubi臋 sreberkowate rzeczy bardziej ni偶 z艂ote

    OdpowiedzUsu艅
  22. Jak ja lubi臋 srebro,a te lampiony zachwycaj膮ce s膮,przebijaj膮 z艂ote.
    Serdeczno艣ci zostawiam Reniu :)

    OdpowiedzUsu艅

Witaj:) b臋dzie mi niezmiernie mi艂o, je偶eli po swojej wizycie zostawisz 艣lad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)