niedziela, 10 grudnia 2017

Szyję sobie- 8

Długo myślałam nad kolejnym tematem, wiadomo czas świąteczny temu nie służy, a i czasu do świąt mało, dlatego daje Wam wolną rękę.

Znalazłam kilka rzeczy które mogą być ozdobą świąteczną na choinkę lub na stół.
Może to być coś małego, coś większego, albo nic, bo wiem że ja sama chyba nie zdążę
Dlatego ta lekcja będzie tylko propozycją.
Prostą propozycją- tak w skrócie : rysujecie po lewej stronie formę, zszywacie pozostawiając fragment do wywinięcia, potem tylko trzeba wypchać ( nawet wata sie nada) i ręcznie zszywacie otwór, lub zszywacie po prawej stronie czyli szew na górze;)
 jak coś to pytajcie w komentarzach:)
A to co znalazłam

zwykła/ niezwykła  kokardka do prezentów


tutaj(klik) jest więcej prostych ozdób z filcu

i jeszcze tutaj


tutaj etui na sztućce

lub obręcze do serwet (klik)
z tego co widzę to zapięcie na rzepy

tutaj proste ale urocze aniołki 

Skrzydełka tutaj(klik)


szablon (klik)

buciki (klik)


szablon(klik)
i jeszcze komplet (klik)
aniołki z juty
a jeżeli chcecie coś większego

 cała masa w wianku(klik)
Świetnych pomysłów jest wiele, ale czasu mało
Zobaczymy co powstanie,ale po Nowym Roku będzie już nieco więcej technicznych postów, czasami łączonych tak by poćwiczyć to co już umiecie.

Żabka na razie tylko do końca roku, nie da się w tej chwili inaczej ustawić;D
Pozdrawiam serdecznie  i dziękuje że jesteście:)


22 komentarze:

  1. Ale fajne świąteczne "uszytki" - super inspiracje! Miłej niedzieli Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szyjątka świąteczne, Reniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje fantastyczne, aż żałuję, że nie umiem szyć, ale może kiedyś :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe propozycje,zwłaszcza ten but z wywyniętym nosem i skrzydełka. Śliczne są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne inspiracje na święta:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za przypomnienie o lekcji 7 - jestem zagoniona i całkiem o niej zapomniałam:) Od jutra zaczynam nową pracę i jak się ogarnę to taką czapę spróbuję uszyć:) Świetne ozdoby:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje swietne ale czy cos uszyje to czas pokaze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ho, ho, ho ile pomysłów :) Ciekawe co tym razem dziewczyny "zmalują" :) P:ozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te mikołajki są boskie:-)I wiesz co, chyba tym razem się skuszę i wytargam maszynę bo pewien szalony pomysł mi zaświtał, ale to już po Świętach. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu fajny pomysł i super inspiracje. Nie wiem czy coś powstanie, Pomysł mam ale czy starczy czasu nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje tylko, żeby czasu wystarczyło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe inspiracje Renatko :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki, aniołki i ten przebogaty wianek na końcu - śliczne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już skroiłam materiał ale nie mogę na razie nic uszyć bo jest problem z prądem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne inspiracje!! Urzekły mnie skrzydełka! Ciekawe czy któraś wyczaruje podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokibicuję Wam dziewczyny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne świąteczne i zachęcające do pracy ozdoby. A ja dalej i na razie kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne propozycje. Szczególnie te obręcze do serwetek bardzo mi się podobają. Niestety będę tylko kibicem :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)