sobota, 14 października 2017

Post karteczkowy ;)

Od razu przechodzę do tematu, bo...............jednak nie, wyjaśnię na końcu ;D
Post zbiorczy, bo karteczki i do Ani i do Uli machnęłam, choć tak właściwie były jeszcze kartki i tematy na listopad, ale o nich opowie Ania we właściwym czasie

http://iwanna59.blogspot.com/2017/10/kartki-przez-cay-rok-wytyczne.htmlhttp://kulskowo.blogspot.com/2017/10/563-kartki-bn-2017-pazdziernikwytyczna.html

Pierwsza bo jedyna to kartka do Uli i świąteczne dzieci


 U Ani tym razem tematy przygotowywała Hania z bloga My garden- my life
I jej propozycje to:

Boże Narodzenie z bałwankiem

 Wielkanocna
Kurczak z jajem

i okolicznościowa- męska kartka
i banerek dla Szefowej ;)

a teraz wyjaśnienie-
wiecie ja to chyba jestem szalona- żeby nie pisać głupa;D
Wszystkim mówiłam, że zaprawiam juz tylko buraczki, już nic nie chcę i jakby coś to będę krzyczeć i wiecie co- to

 sama se przyniosłam robotę, a nawet własnoręcznie zebrałam a cieszyłam sie jak ............do sera ,więc wyszło że ze mną chyba nie do końca jest w porządku.
ponad 15 litrów opieniek  w 30 minut roboty i to obok u sąsiada.
I żeby nie było sąsiad ich nie chciał a ja nie mogłam przecież pozwolić  żeby tyle dobra się zepsuło- prawda?
Więc siedzę drugi dzień i zamykam w słoiczka na 3 sposoby, zimą będzie pysznie.
Teraz już tylko buraczki ( hehe powtarzam sie;) i koniec z przetworami, chyba??

Dziękuje że zostawiacie kilka dobrych słów i pozdrawiam serdecznie

31 komentarzy:

  1. Prześliczne są Twoje karteczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki jak zawsze piękne :) Wszystkie mi się podobają, chociaż najbardziej ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, szczególnie te w stylu retro:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki super! Bałwankowa mnie rozczuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałwankowa i dzieciaczkowa naj ,naj :-D Pozostałe też pięknie wyglądają :-D Opieńki pyszniutkie w sosie pomidorowym :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu cudaśne karteczki. Wspaniała ta ze świątecznymi dzieciaczkami i bałwankowa. Opieńki-kurczę muszę męża do lasu wygonić choć mówiłam sobie że na ten rok dość grzybków ale opieńki lubię w jajecznicy i w bigosie-choć wiele osób mówi że to twarde grzyby. Mi zostało jeszcze leczo zrobić ale brak czasu ciągle:-( Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu cudne te Twoje kartki. Zdecydowanie bałwanki numer jeden , aż buzia się do nich śmieje. Bardzo fajnie wybrnęłaś z męskiej kartki, jak dla mnie jest bombowo.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same piękności przygotowałaś, bo wszystkie kartki mi się bardzo podobają. Bałwanki są wyjąkowo urocze, ale i te kurczaki wypadające z jajka też są bardzo radosne. Po prostu pięknie Ci te karteczki wychodzą :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, piękne karteczki, bardzo podoba mi się grupka bałwanków ustawiona jak do rodzinnej fotografii.
    Obok takich grzybków nie można przejść obojętnie:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam na oku te same bałwanki:-) Piękne karteczki, a za te słoiki to Cię podziwiam jeszcze bardziej niż za kartki, ja już dawno spasowałam, chociaż wczoraj cały dzień pichciłam zimowe zapasy dyniowe;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne karteczki! ja zarzekałam się też, że już więcej nie robię żadnych przetworów, ale znalazły się opieńki w zasięgu wzroku mojego męża i cóż...zimą będą opieńki ze słoiczków...pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze dwie karteczki rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki :)
    A co do grzybków, to takich nikt u nas nie zbiera. więc i przetworów brak :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehehehe no fajnie. Karteczki wszystkie świetnie poczyniłaś. Doskonale poradziłaś sobie z męską karteczką. Muszę Ci powiedzieć, ze ja już po buraczkach, za to wciąż z dynią się dorabiam, dżemik z pomarańczą, imbirem i cynamonem to coś, co ostatnio jest u nas hitem. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki Reniu. Najbardziej spodobała mi się pierwsza, z dzieciaczkami :)
    Ja już po buraczkach i po grzybkach też - w tym roku było co zbierać.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki stworzyłaś :)
    Grzybki po to są, by je zbierać i zaprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  17. My nie jadamy opieniek ale Wam zycze smacznego :) a karteczki przesliczne zrobiłaś!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu śliczne karteczki wszystkie. Z męską karteczką świetnie sobie poradziłaś.
    Byłam na grzybach ale opieńków nie zbierałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki i na pewno opieńki. A co z dynią?

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki, bałwanki są urzekające, ale mnie podoba się bardzo męska kartka. Jest naprawdę "męska" w swoim wyrazie :)
    A zbiór cudny - na pewno zimą już nie będziesz pamiętała, ile pracy Cię to kosztowało...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kartki! Pierwszej kokarda dodaje szyku, a męska - jest niebanalna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wysyp pięknych karteczek i... grzybów he he:) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczki sliczne a grzybkow tylko pozazdroscic, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki! Zimowe dzieci chyba najbardziej mnie zachwyciły, ale dzieci zawsze rozczulają;) Buraczki kładła córka, ale z grzybami też szalałam;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są wszystkie karteczki! Mnie wpadła w oko ta z kurczakami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super kartki :) Męska i z bałwankiem świetne!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)