środa, 18 października 2017

Podsumowanie wsześnia - lekcja 5 Szyję Sobie

Od razu zanim zapomnę udało mi sie przygotować podsumowanie "podwijanego" miesiąca
Jest nas coraz mniej, ale te prace które powstały zasługują na pochwały.
Wiadomo że każda z nas szyje to co aktualnie potrzebuje, a ja staram sie wybierać te tematy które stopniowo wprowadzą nas do szycia rzeczy trudniejszych.

Organizer który proponowałam, był już z tych trudniejszych, ale zadanie na wrzesień to podwijanie wszelakie i dziękuje tym z Was które sie przyłączyły.
Jak już pisałam dwie z nas spróbowały uszyć organizer i zasługują na wyróżnienie, ale pamiętajcie, ze mnie cieszy każda praca
 Ewuś i Tino- jestem z Was dumna niesłychanie ;D

I tak według kolejności dodawania

1/ Terenia
i jej 12 woreczków


2/ Ewa

3/Agatka i jej cudna modelka


4/ Ania  i serwetki które do tej pory mnie zastanawiają , bo choć poczytałam o metodzie to i tak nie wiem do czego one służą;D
5/Tina

no i ja 
Muszę przyznać że sprawdza sie w 100% i powstaną kolejne już dla mnie na włóczki i nie tylko, ale to już chyba w przyszłym roku


Dziękuje za udział i zapraszam na kolejną lekcję 6  (klik)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i miłego dnia życzę, a zapowiada sie bardzo słonecznie- taką pogodę to ja poproszę do końca listopada;)

14 komentarzy:

  1. Reniu, powstały piękne prace, masz bardzo zdolne uczennice, bo i nauczycielka świetna! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu ode mnie gratulacje dla Ewy i tiny za te organizery. pozostałym dziewczynom również gratuluje wytrwałości a Tobie dziękuję za te lekcje.
    Jeżeli chodzi o serwetki służą dzieciom do nauki składania na pół w lini poziomej , pionowej i po skosie , oraz na cztery na sześć i na osiem części. Przeszyte linie maja dziecku ułatwić to składanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myslalam o czymś innym ale o składaniu nie pomyślałam Pomaga chyba dzieciom z dysleksją?

      Usuń
  3. No niestety, bardzo żałuję, że nie udało mi się dołączyć do zabawy we wrześniu. Mam nadzieję że październikową lekcję odrobię. Wszystkie prace świetne, ale najbardziej zafrapowały mnie serwetki. Lecę poczytać o nich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne szyjątka tworzycie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prace, nie liczy się ilość tylko jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace. Organizery to znakomity pomysł i bardzo praktyczny. Wszystkim dziewczynom gratuluję zamozaparcia i umiejętności szycia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są świetne, ale modelka zachwyciła mnie najbardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i praktyczna kolekcja:) Zawsze z ciekawością do Ciebie zaglądam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn za wytrwałość - mi z szyciem jakoś nie po drodze - próbowałam, ale nic nie wychodziło... Może jeszcze kiedyś się zbiorę w sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace super, każda z dziewczyn się spisała! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace. Te organizery na włóczki to coś dla mnie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)