niedziela, 17 września 2017

Karteczki

Dzisiaj tylko część do Ani, ale na tyle maiłam wolnego czasu,
W tym miesiącu projektantką była Ola  z bloga "Papierolki" i wiedziałam od początku, że nie będzie łatwo.
Oli kartki podziwiam właśnie za minimalizm, ale ten że właśnie dał mi popalić i miałam nieco problemu z kartkami, ale to co przygotowałam pokazuję poniżej

co sobie zażyczyło Ola widać na banerku :)
 Boże Narodzenie w bieli jeszcze rozumiem, ale ta czerń - Olu wybacz, już do mnie nie przemawia, choć kolor czarny lubię i często noszę,
Nawet moi domownicy byli zaskoczeni i zdziwieni kolorystyką



Folkową miałam zmienić, ale Młodej tak sie spodobała, że  ją zostawiłam- tło serwetkowe, na żelazko.
zając wycinany ręcznie:)

i ostatnia- przy niej nawet sie drukarka zbuntowała:(
napis wyszedł beznadziejnie, ale kartka sama w sobie mi się podoba.



Jeszcze tylko kolaż i zmykam do słoiczków :)
Serdecznie dziękuje za komentarze i za to że jesteście;)



29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki Ci wyszły. Czarno-biała jest fajna. Kiedyś dostałam taką czarno-białą karteczkę na Boże Narodzenie i powiem Ci Reniu, że podobała mi się:)Zajączek uroczy, ale najbardziej podoba mi się ta skromna, z kwiatami. Ja bardzo lubię takie kartki, sama czasem namaluję pojedynczego kwiatka i taką karteczkę wysyłam...
    Pozdrawiam i nie przemęcz się przy słoikach:) Niestety ja także jeszcze robi przetwory:)Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że dałaś radę i fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki wyszły bardzo fajnie. Najbardziej podoba mi się ostatnia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki Reniu,najważniejsze że dałaś radę i są :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne!! Nawet czarno biała:)) Maki cudne i ten napis świetnie się do nich dopasował:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu nie narzekaj na to biało czarne Boże Narodzenie, nawet nie wiesz jakie cudne kartki powstają , zresztą twoja też mi się bardzo podoba , bardzo fajne te napisy i tło w gwiazdki też urocze. C&S rewelacyjny z tymi makami a folkowa Wielkanoc z zajączkiem również mi się bardzo podoba. Jednym słowem dla mnie miodzio!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, może kartki dały Ci popalić, ale za to jaki efekt. Wszystkie piękne, w czarno-białej zastosowałaś fajne rozwiązanie, folkowa z dżinsem jest rewelacyjna i dobrze, że zostawiłaś, a ostatnia z goździkami (to goździki, prawda? nie maki?) super - idealna w swoim wyrazie. Czyli nie taki diabeł straszny, a nawet czasem baaaaardzo ładny. Pozdrawiam z zapłakanego Mazowsza :-) P.S. U nas leje i jest tak nieprzyjemnie, że palę w kominku od rana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie sobie poradziłaś z tymi wyzwaniami kartkowymi. Efekt wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, hi, ja to lubię namieszać:-) ale ciekawość polega na przełamywaniu schematów i wbrew obiegowym narzekaniom czarno - białe Boże Narodzenie wychodzi wszystkim pięknie i magicznie. Dżinsowy zając jest bombowy, a CaSik delikatny i przepiękny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu karteczki wspaniałe. Ta BN bardzo mi sie podoba. Okolicznościowa skromna ale jakże piękna. A folk i zając świetnie ze sobą współgrają. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne te Twoje karteczki wrześniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalne i śliczne karteczki Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie "załatwiłaś" Olkowe tematy. Świetne karteczki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie sobie poradziłaś z tematami Renatko. Czarno biała pomysłowa i urokliwa ale folkowa cudna - bardzo mi się podoba!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki - ja akurat nie mam nic przeciwko czarno-białym kartkom świątecznym, Twoja wyszła naprawdę bardzo elegancko, no nie ma się do czego przyczepić :) Ale najbardziej podoba mi się ta ostatnia, mimo, że napis się "zepsuł", to jest dzięki temu ciekawsza i bardziej oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się wszystkie Twoje kartki ogromnie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, cudne karteczki. Bardzo podoba mi się czarno - biała z pięknym cytatem i zamyślonym aniołkiem. Brawa za ślicznego zajączka (czy on jest z dżinsu?) i akwarelowe kwiaty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu dziękuję Tobie i Dziewczynom wyżej:)
      Zajączek jest wycięty z papieru w deseń dżinsu

      Usuń
  18. Ta ostatnia, Reniu, chociaż, jak piszesz, drukarka się zbuntowała, to mnie podoba się najbardziej! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. mimo tylu przeszkód kartki wyszły wspaniałe! nawet ta biel i czerń idealnie do siebie pasują! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne kartki - ujmujące i subtelne. Szczególnie zachwyciła mnie ta z makami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że z niełatwymi wytycznymi poradziłaś sobie odelowo :) Bardzo ładnie wyglada i folkowa, i bożonarodzeniowa w nietypowej kolorystyce (ale noc grudniowa jest przecież taka czarna). Ale najpiękniejsza - z kwiatami. Mimo niedoskonałości drukarki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają, szczególnie okolicznościowa. A Boże Narodzenie zaskakuje nas wszystkie w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby trudne wytyczne, a kartki piękne. Czyli nie było tak źle 😃

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)