wtorek, 15 sierpnia 2017

Podsumowanie kanapeczek

czyli 3 lekcji szycia, którym tematem były kąty proste.


Dziewczyny jestem z Was dumna, powstało 8 pięknych prac i  każda zachwyca swoją interpretacją tematu.
Niektóre z Was nieco wyprzedzają resztę, mają więcej doświadczenia czy też widzą temat inaczej i może się zdarzyć tak, że temat na następną lekcje przygotują wcześniej.
Mnie to nie przeszkadza, mam tylko nadzieję że w kolejnych miesiącach nie odpuścicie i będziemy bawiły się dalej ;)

Mam też nadzieję, ze nie przygotowuję (na razie) zbyt trudnych tematów, ale są one ważne w procesie powstawania innych, większych projektów, a jak wiadomo trening czyni mistrza i lepiej teraz się pomęczyć, niż później pruć :D

Tematy też z miesiąca na miesiąc będą trudniejsze i myślę ,że już wkrótce weźmiemy się  za szycie bardziej ambitne, choć jeszcze proste, mam na myśli ubrania.
Ale na razie technika


Dzisiaj jednak podsumowanie i tak według kolejności dodawania:
1/ Terenia


2/Agatka


3/ Ewa

4/Ania

 5/ Danusia


6/ Aleksandra

7 / Honorata


 8/ Tina

 moją prace już znacie i  tylko ją przypomnę(klik) ;)


 Jak pisałam wszystkie prace są piękne, wszystkie podziwiam jednakowo
 i zapraszam do nowej lekcji gdzie pikujemy, a szczegóły znajdziecie TUTAJ

Dziękuję wszystkim za cudowne komentarze, są dla nas wszystkich bardzo ważne :)
Pozdrawiam serdecznie i słonecznego dnia życzę

24 komentarze:

  1. Wszystkie koleżanki spisały się na medal:)))cudne i podkładki i kieszonki na sztućce i koszyczki na pieczywo:))super:)jestem z Was dumna:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Podziwiam szyjące dziewczyny.
    Miłego dnia Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i świetne podsumowanie:) Jestem pod wrażeniem różnorodności prac:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace wyglądają super, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona waszymi pracami! Świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że udało mi się odrobić trzecią lekcję :)
    Prace Dziewczyn świetne!
    Dziękuję Reniu za podsumowanie ... czwarta lekcja mi się podoba bo lubię pikowania (ale za lamówkami nie przepadam :) )
    Miłego reszty dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Spisałyście się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanie lubię je oglądać.Tyle pochwał dla szyjących i dla Ciebie
    że taki kurs zorganizowałaś. Można się wiele nauczyć kto jest chętny. Dziękuję ci Reniu i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Such beautiful entries ! Perfect corners & sewing too :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam wszystkie prace.
    Serdeczne uściski, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace powstały :) Super dziewczyny odrobiły lekcje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace powstały, niby według jednego wzoru a takie inne. Podziwiam i przyglądam się nadal z odległości. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dużo pieknych prac powstało. Fajnie zobaczyć wszystkie w jednym miejscu .
    Jak oglądam to mi żal , ze nie brałam udziału . Ale maszyna też mi szwankuje wiec nie chcę sie denerwować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyglądam się, podziwiam i trochę zazdroszczę;-) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace, które umilą każdy posiłek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu super te nasze prace, wszystkie dziewczyny poradziły sobie wyśmienicie. Dzięki za super zabawę i mimo że jestem w tej grupie mniej zaawansowanej to jestem zadowolona że mogę się nieco podszkolić w szyciu.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  17. piękności muszę i ja kiedyś sobie takie poszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam, wszystkie prace są ciekawe! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu, masz bardzo zdolne uczennice!! Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowności... BARDZO inspirujące; powiem szczerze, że gdybym miała miejsce na maszynę do szycia i na przydasie do szycia to już bym się zabierała do nowego hobby... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace śliczne,wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)