sobota, 24 czerwca 2017

Decoupage krok 24

W końcu udało mi sie skończyć pracę na naszą kolejną lekcje decoupage, a łatwo nie było.


Justynka (klik) wymyśliła w tym miesiącu odlewy- temat fajny, ale.......
pierwsze czekałam na gips, bo u nas był tylko pakowany po 5 i 10 kg, a  po co mi tyle??
potem były próby gęstości- dwa razy był za gesty i miała pełno dziurek większych lub mniejszych.
W końcu udało się- hura!!
ups ! spadło i się potłukło;( tu padło mnóstwo nie cenzuralnych wyrazów, ale chyba się nie dziwicie, prawda?
Strzeliłam focha i odstawiłam na tydzień ;D
Ale ze czas mnie trochę gonił to wzięłam się znowu do roboty i przygotowałam pudełeczko i odlew ( nie jest idealny, ale po tym co przeszłam nie będę grymasić;)
Pudełeczko w pierwszej wersji miało być białe, ale nie byłabym sobą, gdybym go trochę ( ale tylko trochę) nie postarzała,
W środku kontrastowy kolor , wyglądał za monotonnie, więc padło na kropeczki.
Jak wyszło widać, na moje bransoletki w sam raz:)



Jak widać łatwo nie było,ale  chyba większość miała z tym kłopoty bo coś mało prac w tym miesiącu.
Na koniec pokażę jeszcze jeden pomysł, ale pomyślałam sobie że poćwiczę trochę reliefy
Lubię Budkę Suflera i mogłam sobie pośpiewać < znowu w życiu mi nie wyszło.........."
Choć kocham ten utwór to pytam sie :dlaczego tak często go śpiewam???


Dwie  połówki :Kinder Joy" i gips- sklejone, wyrównane i wyrównanie, potem juz można ozdabiać w/g uznania.


Mnie reliefy nie wychodzą, więc daje sobie z nimi spokój, trzeba będzie wymyślić coś innego, może
 sie komuś przyda:)

Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie
ale pomysł puszczam w obie

21 komentarzy:

  1. Wszystko wyszło i pudełeczko super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te prace bardzo się podobają, pudełeczko prześliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbyt skromna jesteś twierdząc, że reliefy nie udały się. Bardzo ładne zarówno jajko jak i pudełko. Fajna ta technika, ale już pewnie nie spróbuję. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, myślę że te reliefy udały Ci się pięknie. Z Kinder Joy wyszło jajko Faberge.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale marudzisz. Pudełeczko wyszło ślicznie i elegancko. Nie ma się do czego przyczepić, no chyba, że do twoich "zgrabnych" łapek. Wyobrażam sobie jakie wiązanki puszczałaś. Hehehehe. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na moje oko... bardzo udane prace :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, jesteś perfekcjonistka. Pudełko z odlewem nabrało piękna i wyrazu, a postarzenia jest tyle co trzeba. Natomiast jajko z reliefami jest super, rewelacja. Teraz mi tak przyszło do głowy, że można by go teraz potraktować za formę, czyli zrobić silikonową foremkę (według któregoś z przepisów z mojego posta lub innego) i mieć taki wzorzec. Chociaż z drugiej strony jak robisz ręcznie to każde jest inne- taki wolny wniosek mi się nasunął. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne jajo, w życiu bym nie wpadła, żeby Kinder Joy tak udekorować :) Pudełko z kolei prezentuje się bardzo elegancko, minimalistycznie, jak z jakiegoś drogiego sklepu z dekoracjami :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się to jajko podoba. Pudełeczko też jest śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko jest urokliwe, czysta klasyka! Podoba mi się, a pomysłem na jajo zrobione z kinder joy jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to Reniu bomba, piękne prace:) pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu super ta szkatułka wyszła. Niestety reliefy mnie też nie lubią, a może to ja ich nie lubię :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wyszło idealnie, ale no szkoda, że miałaś przy tym stres...ach czasem tak t bywa w naszym rękodziele :( I mi się tłukło tyle rzeczy , że myslałam że rozerwę wszystko na strzępy! Mimo wszystko wyszło super Kochana , Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczko pięknie ozdobiłaś i nadałaś mu zupełnie innego charakteru. Mnie się bardzo podoba. Tak samo jak reliefy na jajku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny piórniczek! mnie odlewy podobają się bardzo, ale też już niejeden mi się pokruszył:( Jajo super! Moja praca czeka na publikację:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko z odlewem wygląda super perfekcyjnie. W dodatku jest pełne takiej klasycznej elegancji :). A reliefy... ja tam w nich wad nie widzę, piosenka, choć piękna, chyba nie bardzo do nich pasuje ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe pudełeczko. Masz niesamowite pomysły , które mnie inspirują. Ładnie je ozdobiłaś i na wierzchu i w środku. Tak to jest, że w trakcie pracy zmieniamy pomysły:) Super jest! Z jajkiem to także świetny pomysł i napewno go kiedyś wykorzystam.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. A tym kinderkiem to świetna podpowiedz Reniu-dzieki!!! No i pudełeczko tez pieknie sie prezentuje:) a przejścia te psujące nasza robotę zawsze zniechęcają ale coz, tak to czasem jest:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. opakowanie po kinderkach mnie rozwaliło! :D
    ale szkatułka to jest klasa!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)