sobota, 13 maja 2017

w czerwieni:)

czyli bawimy się kolejny miesiąc u Danusi (klik)


http://danutka38.blogspot.com/2017/05/cykliczne-kolorki-maj-2017.html

tym razem sięgnęłam po czółenko i wysupłam zakładki i jedna mieści sie w wytycznych
czyli czerwono czarna
Dwie pozostałe to potrzeba uwodnienia czółenek



i zdjęcie rodzinne ;)

Na koniec chciałybyśmy razem z Lilą gorąco podziękować blogowym Ciociom, za prezent urodzinowy wpłacony na konto fundacji- które w czwartek do nas dotarły ;)

Dziękuje Anitce z bloga "Robótkowy Zakamarek" za pamięć i organizację
Nie wszystkie nazwiska kojarzę z blogami, dlatego tylko imiennie Agatko,Małgosiu, Małgosiu, Bogusiu, Aniu, Ewuniu <3 ogromne buziaki i podziękowania
Podziękowania należą się trzem innym ciociom jednak wpłaty były przez PAY PRO i są anonimowe
Kochane dziękujemy serdecznie, macie WIELKIE serducha
Buziaki dla wszystkich i miłej niedzieli życzę ;)

46 komentarzy:

  1. Piękne zakładki, Reniu.
    Sto lat dla Lili!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous bookmarks !!!
    Fire and ice in the family photo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładki:) Ta dwukolorowa najbardziej mi się podoba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No mega zakładeczki 😁
    Moja wplata będzie też jak zwykle 😊 przecież wiesz💐
    Tulaski dla Lilci.
    Maleńko mnie i wspominek o akcji mało😞 ale dziewczyny są wielkie💝

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki, ta czerwono-czarna mnie urzekła :)
    Najlepsze życzenia dla Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładki. Doskonały prezent dla miłośników książek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne!! bo frywolitkowe:)) Wszystkiego najlepszego dla Lili!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zakładki. Ta czerwono-czarna kojarzy mi się z Hiszpanią:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne sa te zakładki. Wszystkie trzy. Jak ja bym chciała umieć tak supłać.
    Pozdrawiam prawdziwie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i deliatne !! Jestem absolutnie zauroczona ! Mogłyby powstać takie chokery do noszenia na szyję, co myślisz? Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymciu jak najbardziej frywolitkowe chokery są piękne;)

      Usuń
  11. wspaniałe te zakłądeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zakładki, a ta ognista rzeczywiście najpiękniejsza. Frywolitka to dla mnie wciąż czarna magia, ale na pewno kiedyś tam, podejrzewam że dopiero na emeryturze, zmierzę się z czółenkiem;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności wysupłałaś, Renatko!
    Też się przymierzam do zakładki, ale szukam prostego wzoru, bo ja ciągle raczkuję w tym temacie...

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczności uplotłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypomniałaś mi, że frywolitka mi zalega na czółenku:-) Śliczne zakładki, szczególnie ta pierwsza oryginalnie wygląda ze względu na bardzo energetyczne połączenie kolorków. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne zakładki:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu super te zakładki wyszły, bardzo lubię połączenie czarno czerwone , ale raczej w robótkach właśnie. W ubiorze to mi się niewłaściwie kojarzy.
    Fajnie że niespodzianka dla LILi sie udała :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś mistrzynią frywolitki. Dla mnie najpiękniejsza błękitna oczywiście. Podziwiam umiejętności. Pozdrawiam Reniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu śliczne zakładki,też bym musiała parę zrobić,żeby mieć na zaś :)
    Wszystkiego Najlepszego dla Lili.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Precyzyjnie wykonane i wprost śliczne wzorki mają te zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Renatko, piękne te zakładeczki, wszystkie razem prezentują się ślicznie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te zakładeczki, ale mnie do gustu najbardziej przypadła ostatnia :) Cudny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne , bardzo podoba mi się błękitna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Uu, piękne zawijasy :) a ta czarno-czerwona chyba najcudniejsza ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyczarowałaś Reniu prześliczne zakładki. Wszystkie mi się podobają ale chyba jednak ognista jest najbardziej efektowna. Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zakładki. Czerwono-czarna aż pulsuje :) I te świetne chwościki na końcach - udane przydasie Ci wyszły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zakładki. Najbardziej podoba mi się ta w błękitach.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach! Te frywolitki, a do tego zakładki - Reniu jesteś mistrzynią :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyplecione zakładki. No i kolorki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czerwono czarna daje po oczkach!
    świetna jest!
    ale i niebieska urzeka skromnością... niestety lato mnie jakoś nie nastraja do supłania...a na motocyklu trochę niewygodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudowne zakładki!! Najbardziej podoba mi się błękitna :3 jest jak to niebo teraz :0)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe! Wyglądają niesamowicie a ta czerwono-czarna podbiła moje serce :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zakładki. Wszystkiego najlepszego dla Lili 😃

    OdpowiedzUsuń
  35. Reniu jednak co frywolitka to frywolitka,normalnie rządzi haha,bo zakładeczki są mega .Zadanie ogniste wykonane na szósteczkę .
    Wielkie dzięki za udział w zabawie,buziaczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zakładki,czerwona jest zachwycająca,niedawno miałam okazję zobaczyć na "żywo"jak to się robi i podziwiam jeszcze bardziej niæ dotychczas takie umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  37. Reniu już w nocy podziwiałam Twoje przepiękne zakładeczki.
    Frywolitka co by nie mówić jest niezwykle elegancka,uwielbiam ją i podziwiam wszędzie.
    Wszystkie zakładeczki są piękne,ale dzisiaj królową jest czerwono-czarna😁
    Pozdrowionka dla Lili 😊
    Serdeczności zostawiam dla Ciebie i wszystkiego najlepszego w Dniu Mamy 😘

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna frywolitka i piękne zakładeczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne frywolitkowe zakładki:)))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)