wtorek, 25 kwietnia 2017

Zaległości świateczne

Co niektórzy już o świętach zapomnieli, a ja mam jeszcze do pokazania karteczki i prezent jaki dostałam od Madzi w zabawie "podaj dalej" ale o niej na końcu

Teraz chcę bardzo serdecznie podziękować za wszystkie życzenia, te na blogu również
ale karkami będę sie chwalić
Kolejność przypadkowa;D

OlaK


 Ania Iwańska
 Justynka- do niedawna niekartkowa ;D

 Danutka - nasz Królowa;D
 Anitka:) buziaki od Lili
 Gosia
 Agnieszka
 Agatka Baran
ten kogut powalił nas na kolana ;D
 i Madzia
 Na koniec kartka która mnie tak zaskoczyła, że przez chwilę nie umiałam skojarzyć Kto To ??
Tym bardziej że pieczątka z nazwiskiem była na Niego, a karteczkę przygotowała Ona
Blog zupełnie nie kojarzący sie z karteczkami, bo nigdy ich tam nie było ;D
Wiecie juz kto??
Ania z Sowiarni oczywiście

Aniu kartka nieco inaczej przedstawiona, ale tamto zdjęcie wyszło całkowicie rozmazane, a w tej chwili nie mam aparatu,  mam nadzieję że mi wybaczysz, bo i tak wszystko dokładnie widać ;D

Teraz pokażę co dostałam od Madzi w zabawie podaj dalej i zapraszam do zabawy dwie pierwsze osoby, ale
Będzie ale już pod zdjęciami ;D

Nie biorę udziału w tego typu zabawach, ale u Madzi sie zapisałam
Przed świętami jeszcze dostałam pakę a w niej serwetki, przydasie, piękne kartki i jeszcze piękniejsze zakładki- jedna haftowana, druga pergamino
Ale najpiękniejsze było jajo z haftowanymi zajączkami
Madziu jeszcze raz bardzo dziękuje:)


teraz zapraszam dwie osoby do zabawy u mnie.
Ale zapraszam dwie osoby, które tutaj bywają i zostawiają komentarze , choćby czasami, ale jednak:)
Od razu piszcie trzy ulubione kolory, chyba ze macie juz coś co chciałybyście ode mnie dostać.
Tylko pamiętajcie że ja mam rok na przygotowanie prezentów, a wy będziecie musiały pociągnąć tą zabawę dalej:)
 
I niestety ( choć z duzą przykrością) paczuszki wystałam tylko na terenie RP
Mam tylko nadzieję że znajdą się chętne:)
Jeszcze raz dziękuje za wszystkie życzenia i komentarze i pozdrawiam serdecznie:)
Pokażę się w niedzielę z "Hand Made świętuje" a w poniedziałek nowa lekcja w decoupage, zapraszam


21 komentarzy:

  1. same cudności :)
    ja niestety u Ciebie nie zapisuję się ale zaglądam z przyjemnością:)
    biorę udział już w 5:)a 10 muszę oddać:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu,piekne karteczki dostałaś i super prezent w zabawie,może i ja się skuszę na taką i zapiszę się,kiedyś musi być ten pierwszy raz :) a kolory wszystkie są piękne :)
    Serdecznosci przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki śliczne a prezent rewelacja tyle różności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olbrzymia ilość pięknych kartek. Można z nich obrazek stworzyć :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki dostałaś i jeszcze więcej zapewne sprawiły radości. Prezenty także są śliczne, więc cieszą podwójnie. Ja się do zabawy "podaj dalej" chwilowo nie piszę, bo się nie wyrabiam na zakrętach. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty.Chętnie zabawię się u Ciebie. Ulubione kolory:biały, fioletowy, niebieski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki i prezenty dostałaś Reniu.Ale masz rację ,karteczka od Ani zaskakuje ,sama jestem w szoku ,że się za to zabrała.Ale fajnie ,co nie ?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję prześlicznych karteczek i prezentów, które do Ciebie przyfrunęły.
    Niestety, w zabawie nie dam rady wziąć udziału.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki i upominki przyniósł Ci zajączek. Do tej zabawy raczej się nie palę bo rok to dla mnie wieczność;-) ale widzę, że chętni się pojawili. Pozdrawiam nocną porą;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a lovely range of cards ! Creativity at it's best :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu cudne te kartki dostałaś i jakie to miłe jak koleżanki pamiętają. Prezent od Madzi jest super, mnie też to jajo z zającami wpadło w oko .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki i prezenty świetne ale na zabawę się nie zapisuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki przyfrunęły do Ciebie, Reniu!
    No i super paczuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. co jedna to piękniejsza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha, no ja też byłam w szoku - że w ogóle się za to zabrałam :) I tak patrząc na inne kartki (choćby i w tym wpisie) widzę, że jeszcze długa droga przede mną, ale ja akurat lubię takie przygody :)
    Prezent z "podaj dalej" jest świetny, haftowane jajo od razu wpada w oko.
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki otrzymałaś Reniu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! Faktycznie Ania zaskakuje:)) Jajo od Madzi superowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki dostałaś. No i paczka od Madzi ze świetną zawartością. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuda...cudeńka... Buziole!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)