sobota, 25 marca 2017

Miks media

Jak dla mnie miks media to tragedia.
a takie to zadanie zadała nam Justynka jako 22 krok w naszej nauce


Zupełnie ich nie czuję i nie mam (przynajmniej na razie) zamiaru do nich wracać.
Miały być dwie prace, ale jednej nawet nie skończyłam, za to spróbuję ją jeszcze uratować, ale pokazywać nie będę
Może gdybym miała więcej czasu posiedziała więcej w necie, wymyśliłabym coś innego a tak mam tylko to
zrobiła serduszko według kursu w "Zielonych Kotach"(klik) z małymi zmianami
aha, w domu miałam tylko takie drobne mikro kuleczki i jak widać zgubiły sie, część chyba też odpadła,
No cóż pokazuje, choć ze wstydem
mam jednak nadzieję że zadanie będzie mi zaliczone




Pocieszam sie tylko tym, ze nie wszystkie sposoby i techniki muszą każdej z nas odpowiadać i tylko dzięki tym lekcjom mamy sposobność sie o tym przekonać :D
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i miłej niedzieli życzę:)

28 komentarzy:

  1. Ależ nie widzę to żadnego powodu do wstydu. Stonowana kolorystyka, prostota i elegancja. Jeżeli by to ode mnie zależało, zaliczam od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszko.Nie masz się czego wstydzić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wstyd! Przecież pięknie i elegancko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się czego wstydzić! Piękne jest, ja bym nigdy czegoś tak ładnego nie stworzył. Super jest! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, masz rację, nie każdy musi wszystko umieć, ale Ty nie masz się czego wstydzić. Nie wiem jakie powinno być, ale takie serducho bardzo mi się podoba.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu to możemy sobie podać ręce, ja jeszcze walczę z moimi mediami a jak je skończę to na bank już bardzo długo do nich nie wrócę,a śmiem twierdzić że nigdy. Nie umiem nie lubię i nie czuję tematu.
    Ale... choc Twoje serduszko nie może bardzo mediowe, ale bardzo ładne. Nie masz się czego wstydzić, bo każdy by chętnie takie serducho przygarnął.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram wszystko co zostało napisane, bo absolutnie żadnego wstydu nie ma. Śliczne serduszko wyszło, mnie tam się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się podoba :) Lubię takie proste formy. Kiedyś przez pewien czas fascynowała mnie ta dziedzina rękodzieła, ale teraz całkiem mi się odmieniło bo lubię prostotę ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam Renatko widząc tytuł Twojego Posta hihihi , trzymam kciuki abyś jeszce do tego powróciła bo praca wyszła cudownie ! I mówię to bardzo szczerze, tym bardziej wiesz że skłamać nie mogłabym bo ja uwielbiam Mix Media i to jakze bardzo!!! To tej tehcniki trzeba się przekonać i mieć więcej wyobrażni niz fachuw rękach hihih :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszko jest cudnie udekorowane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancko i pięknie - mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eeeee tam Reniu!!! Czego tu sie wstydzić?? Bardzo ładne mediowe serducho!! Ja już radziłam Ani chyba, że w mix mediach trzeba przymknąć oko i chlapać gdzie się da:)) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Serducho jest przepiękne i nie widzę żadnego powodu do wstydu o jakim to piszesz - buziaki ślę i biegnę dalej - Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, moim zdaniem serduszko jest całkiem fajne i na pewno żadnych powodów do wstydu nie ma.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. No jak to przecież Reniu cudowne to Twoje serducho. Mix media to przecież nie koniecznie mnóstwo elementów. Wystarczy drobiazg i wyszło elegancko i delikatnie. Nie mów mi o wstydzie. Myślę, że każda z dziewczyn chętnie by takie serducho przygarnęła. Mnie się podoba. Buziaczki Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne serduszko:)))ja Ci powiem,że ja to w ogóle nie umiem dodawać tak dużo,dużo różnych mediów:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie mix-media kojarzą się z dużą ilością ozdób, ale kto powiedział, że tak musi być. Bardzo ładne serduszko, w prostocie siła:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedyne co ja tutaj widzę, to nadmierne tragizowanie. I zupełnie niepotrzebnie, bo serduszko zdecydowanie mixmediowe, a za to bardzo w Twoim stylu. Wedłyg mnie mixmedia to nie jakiś jeden konkretny styl, więc Twoja praca jak najbardziej się tutaj wpisuje. Serce super i mimo wszystko liczę, że pokażesz kolejną pracę, jak już skończysz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybyś nie napisała, że kuleczki odpadły, uznałabym to za efekt zamierzony. Wygląda ładnie, po prostu ładnie. Choć rozumiem, że nie w każdy gust się wpasowuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu mnie się podoba to serducho.Wcale nie musi być wiele naciapane aby było dobrze i do tego ładnie,a Tobie udało się znakomicie poradzić z tym zadaniem
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam uważam, że serduszko wyszło śliczne. Jest bardzo eleganckie.
    Tak więc gratuluję udanej próby.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mix..nie oznacza zawsze masy elementów, mixowo można tez skromnie i delikanie :)
    Więc próba wielce udana.
    A lubić...można ale obowiązku nie ma na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serduszko śliczne, techniki zupełnie nie ogarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu, ale Tobie to serduszko wyszło bardzo ładnie, nie masz się czego wstydzić, wręcz przeciwnie. Uważam że dobrałaś bardzo dobrze kolorystykę, a skromna, stonowana ozdoba jest tutaj atutem, mikrokulki tworzą fajną teksturę. Mix mediowo jest w 100 procentach nie trzeba przepychu żeby było ładnie i gustownie. Na pewno spodoba się Twoja praca, jestem o tym przekonana. Serdecznie pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Renatko,serduszko jest piękne i eleganckie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. ....to nie fer zjadło mi komentarz :(
    Więc napiszę tylko, że serducho mi się podoba i jest jak najbardziej mix-mediowy,a do tego w moim kolorku,super :)
    Pozdrawiam cieplutko Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. podziwiam te mediowe robótki i chyba jestem juz blisko spróbowania tych remiksów:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)