środa, 22 marca 2017

Biskupowo :)

wiadomo o co chodzi?
Nie będę się rozpisywać, bo jak na razie to mam pogodę barową i nic, ale to zupełnie nic mi nie wychodzi, nawet zdjęcia musiałam powtórzyć, bo wyszły fatalne, a i e wcale nie są lepsze.
Nie mam też odpowiedniej modelki, ale jakoś pokazać musiałam to co przygotowałam na ten miesiąc .
http://danutka38.blogspot.com/2017/03/cykliczne-kolorki-marzec-2017.html

Szefowa zarządziła biskupi :( ło matko, myślałam, że tym razem już się poddam, ale szukając wśród moich zapasów znalazłam jeden kawałek dzianinki w tym że kolorze .
Nie będzie to nic nowego, bo już pokazywałam podobne (o tutaj )ale tym razem jest to , mam nadzieje , rozmiar dziecięcy.
Wymyśliłam sobie że uszyję komplecik dla 1,5 rocznej dziewczynki,




Ma to być prezent to nawet nie wiem czy trafiłam w rozmiar.
Może wiecie jaki obwód główki jest w tym wieku?
Biskupi i obowiązkowo beżowy dodatek w formie kokardki.
Spodoba się? jak myślicie?


Jako że to prezent to dołączam komplecik i do mojej zabawy "Hand made świętuje ";)


Dziękuję serdecznie za komentarze pod moimi karteczkami, dodajecie wiary i skrzydeł, wiecie o tym prawda?
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko i miłego popołudnia życzę :)

40 komentarzy:

  1. Uroczy komplecik, Reniu.
    Pozdrawiam ciepło - na przekór barowej pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wybrnęłaś! I ta kokardka :) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!Też Kiedyś szyłam podobny, z dodatkiem szarości ;)Super!Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu piękny komplecik wyszedł z tego biskupiego kolorku.Po cichu miałam nadzieję ,że dasz radę ,w końcu kto jak nie Ty.
    Kochana nie mam pojęcia jaki rozmiar główki w tym wieku,wyrosłam już z dziecięcych ciuszków .
    Reniu dziękuję ślicznie za udział w zabawie, buziaki ślę i posyłam dużo słoneczka, u mnie dziś była prawdziwa wiosna .

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że jak najbardziej się spodoba :) ja niestety już mam dzieci w innych rozmiarach głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik dla dziewczynki. Moje dzieci już są dorosłe.
    serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu śliczny komplecik i w cudnym kolorku:)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik - na pewno się spodoba:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm rozmiar główki - hmmm nie wiem 16lat temu trzeba było pytać 😁
    Buziaki słoneczko moje😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet bardzo energetyczny, a jak z dzianinki to się dostosuje Świetna praca. Pozdrawiam serdecznie i pogody nie tylko na zewnątrz życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik świetny :)Kolor idealny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Renatko komplecik poczyniłaś śliczny,rozmiarem bym się nie przejmowała,z dziećmi jest różnie ,jak nie teraz to później będzie pasował.
    Kokardka jest jak wisienka na torcie,dodaje tej dziecięcej słodyczy :)
    Ostatnio zdjęcia też mi nie wychodzą,jakoś mrocznie jest ,czekam na słonko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękny komplecik uszyłaś. Kolor jest po prostu prześliczny. Co do rozmiaru, to niestety, ale nie doradzę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu fajnie że się jednak nie poddałaś , w końcu kto jak nie my wierne uczestniczki zabaw Danusi :-) Komplecik śuper , dla dziewczynki będzie idealny , zawsze jak będzie za duży zdąży dorosnąć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny komplecik, dla dziewczynki będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, dziewczynki lubią ten kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małe dziewczynki lubią różowe kolorki, więc ten komplecik powinien się spodobać:) Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, widzę, że chyba tak samo ,,kochasz" ten kolor, jak ja ha ha ha ha ;)Ale dobrze, że wpadłaś na pomysł kompleciku dla dziecka;) Jednym słowem: wybrnęłaś... Komplecik superowy! Odnośnie obwodu główki w tym wieku, t przykro mi, ale nie pomogę Ci...Bo nie mam w domu takich maluszków... Pozdrawiam Cię Reniu cieplutko i życzę miłego weekendu;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna... ja też mam problem z tym kolorem, ale może też uda mi się coś wymodzić... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mój kolor ale wyglada bardzo ładnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana Moja , na pewno się spodoba! Jestem tego pewna i inna opcja nie whcodzi w grę. Och znam to doskonale, pogoda jest uporczywa i niesprzyja w robieniu zdjeć :( Buziaczki KOchana

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Renia, serdecznie dziękuję za sympatyczne odwiedzinki na moim blogu i dobre słówko. Twój komplecik wyszedł bardzo dziewczęco a kokardka jest jak wisienka na torcie. W kwestii rozmiaru niestety nie pomogę ale myślę że lepiej żeby był trochę większy, dziecko zawsze dorośnie ;-) Było mi bardzo miło, zostaję i obserwuję, chcę również Ciebie zaprosić do grona moich stałych gości, będzie mi bardzo miło:-) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny komplecik :)
    Wpasowany w 100 % w temat wyzwania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny komplecik,każda młoda dama będzie z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny komplecik, a ten kolor chyb większości przysporzył problemów przy robieniu zdjęć, ale widać, że to niezaprzeczalnie biskupi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie wybrnęłaś z biskupiego zadania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy komplecik. Młodym osobom pasuje takie mocne kolorki. Gorzej z takimi w moimwieku:) Sliczna czapeczka i szaliczek. myślę, że prezent udany!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny komplecik uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co się martwisz..najwyżej dorośnie! ;)
    Za małe nie powinno być

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama słodycz taki komplecik dla małej księżniczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Trudno powiedzieć czy się spodoba, bo w tym wieku (1,5roku?) dziewczynki JESZCZE nie są tak strasznie odmóżdżone przez naciski otoczenia i zdarza im się tak po prostu lubić jakiś inny kolor poza odcieniami różu, fuksji, fioletu i srebrnego. Ale jest kolorowo i energetycznie-więc pewnie się jednak spodoba ;-)Fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny komplecik :) Mam nadzieję, że trafiłaś z rozmiarem, bo szkoda by było, żeby się zmarnował. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo śliczny komplet !!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)