sobota, 25 lutego 2017

6/12

czyli wiosenne kwiaty i koronka u Hubki


Na ostatnią chwilę, choć kartkę zrobiłam już kilka dni temu, ale jakoś nie było czasu zrobić zdjęć i napisać choć kilka słów.
Muszę przyznać że miałam kilka pomysłów, ale postawiłam na kwiaty robione
Kurs jak zrobić żonkile znalazłam tutaj (klik)
a te niby krokusiki to są tylko wycinanki zaokrąglone od środka
wiecie, jednak kwiaty zrobione z bloku do akwareli,po wyschnięciu są dość twarde i wytrzymałe na zgniecenia, a moje są do tego małe, wiec spokojnie do koperty sie zmieszczą:)
Kartka wygląda tak :)





 do słoiczka poleciała piąteczka :)

dziękuję wszystkim za wszystkie dobre słowa i pozdrawiam serdecznie

37 komentarzy:

  1. Reniu, cudowne te wiosenne kwiatuszki zrobiłaś. Kartka piękna i jaki sympatyczny baranek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Renia- karteczka dzięki tym kwiatuszkom- wyjątkowa!!! Chyba się pokuszę o spróbowanie takich kwiatuszków...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczka wielkanocna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, bardzo mi się podobają te kwiatuszki :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Renatko, karteczki są piękne z tymi wiosennymi kwiatami, zrobiłaś je perfekcyjnie! Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna karteczka, fajnie skomponowana, a te kwiatki i baranek to wisienka na torcie, kwiatki sa rewelacyjne :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki są super i ślicznie skomponowana, wiosenna karteczka. Kupiłam sobie nawet blok akwarelowy, ale jakoś nie mogę się zabrać za kwiatkowanie;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O i super kwiatuchy robisz:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatuszki są super, piękne. Przyglądam się i podziwiam. Cała kartka także śliczna, fajnie skomponowana. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka a żonkile świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne kwiatuszki! Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! muszę zobaczyć jak zrobić te żonkilki:)) Ja piąteczki zbieram na wakacje:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kwiatuszki! Świetnie rozmieściłaś serwetki. Cała kartka jest prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu śliczne te kwiatuszki Ci wyszły a kartka miodzio. Ja normalnie nie mogę uwierzyć jakie Ty zrobiłaś postępy w tym kartkowaniu. Normalnie krok milowy, Gratuluje !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Robienie takich małych kwiatuszków to mistrzostwo! Śliczna, wiosenna karteczka!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę jakie cudeńka robisz:) Te kwiatki to arcydzieło:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. niezłe wiosenne kwiaty stworzyłaś,brawo

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka, Reniu!
    A kwiatuszki bardzo udane i widać, że wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapachniało wiosną 🌷 Kartka bardzo ładna, kwiatki super i baranek wyjątkowy 🐏 Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie Ty masz zdolne te łapki... cokolwiek w nie chwycisz, to coda wychodzą... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kwiatuszki i śliczna kartka. Podziwiam i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna wielkanocna karteczka i te kwiatuszki - przecudne :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczna ta Świąteczna kartka! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka rewelacyjna,podoba mi się i to baaardzo :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kwiatki:) Świetna karteczka w wiosennych klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna karteczka! pozdrawiam cieplutko! ps dziękuję za linka, do skorzystania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Reniu kochana tak dawno mnie tu nie było,że nawet nie wiedziałam,że zajmujesz sie karteczkami;)
    Zawsze kochałam papierowe kwiaty ,więc jestem zauroczona Twoją pracą;)
    Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ilonko, bardzo sie cieszę, że wpadłaś;)
      a karteczkami zajmuję się dokładnie od 14 miesięcy i wszystko to przez naszą Anulę;)
      buziaki

      Usuń
  28. Wspaniała karteczka! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne kwiatki - delikatne i subtelne. I cała kartka tak ładnie skomponowana ! Nic za dużo, nic za mało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. no proszę! własne kwiatki!
    to juz wyższa "szkoła jazdy" ! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)