wtorek, 6 grudnia 2016

wyniki mikołajkowej rozdawajki

dzisiaj szybciutko podsumowanie i na końcu podam osobę wybraną przez moją osobistą maszynę losującą;)


Wyraźną chęć posiadania jednego z kompletów wyraziły   33 osoby!
bardzo mnie to zaskoczyło i ucieszyło, chyba będę częściej przygotowywała takie niespodzianki:)
Ale dzisiaj trafi do Was jeden komplet, drugi ląduje  w worku z nagrodami:)
A osoby które biorą udział w losowaniu to:

1/ Anetta
2/ Hubka 39
3/ Mika
4/ Cytrulina
5/ Carpediem
6/ Ula K
7/ Ruda
8/ Marta z Wyplatanek
9/ beztalencie blog
10/ Monika M
11/ Pawanna
12/ Ania Iwańska
13/ Hania Pater
14/ Tina J
15/ Gosia
16/ Avrea
17/ Aldi
18/ Madzia
19/ Terenia
20/ Danusia Witkowska
21/ Małgorzata B
22/ Sylwia Fallopia
23/ Basia Nolberczak
24/Inka Kreatywny blog
25/ Al lienor
26/ nawanna
27/ Pikot Kinga
28/  Czarna Dama
29/ HM Pstro
30/ Agata Baran
31/ Ania S
32/ Marille
33/ Paulina

No i wyniki:)

nie mam zdjęć, nie zdążyłam.
Mała ma za sobą długi dzień w szkole, a i jeszcze na jutro sprawdzian zapowiedziany, jeszcze gazetka, jeszcze i jeszcze, niestety dzieciakom wcale nie jest łatwo

Rzuciła tylko liczbę i poleciała ;)

wygrywa      

hehe ;D
a dokładniej
Haniu czekam na adres;)

23 komentarze:

  1. o masz o jeden numer się Lili machnęła :-)
    Ale cieszę że komplecik trafi do Haniu.
    Buziaczki Reniu i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Hania się wystroi:) Gratuluję jej szczęścia w losowaniu. Co do liczby 13 to jest to moja bardzo szczęśliwa liczba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Haneczce:) Trzynastka przyniosła Jej szczęście;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Hani.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O szczęściara, będzie mieć cudny komplecik od Ciebie, gratuluję Hani serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję Reniu za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Hani!! szczęściara z niej:)) Dziękuję za zabawę Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Hani! Ale że ja się nie zapisałam to rózga mi się należy! Coraz bardziej gapowata się robię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super,że szczęśliwa 13 należy do naszej Hani,ona ma teraz trudny czas ,więc się bardzo ucieszy z takiej niespodzianki.
    Dzięki Reniu za zabawę ,mimo ,że nie ja wygrałam to jakoś dziwnie czuję się szczęśliwa,bo innych szczęście mnie nawet bardziej cieszy niż swoje .
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęścia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki dla Hanki, pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ulubiona liczba :) Niestety tym razem byłam też 13 ale w odwrotnej kolejności cyfr :P czyli 31 :)
    Gratyluję Hani :* A Wam Dziewczynki dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie wierzę po prostu. Jak zobaczyłam siebie pod 13 to tylko nosa zmarszczyłam, a tu ... no proszę. Okazuje sie że trzynastka potrafi być szczęśliwa. Nawet nie wiesz jak sie cieszę. Hehehehe wreszcie coś pozytywnego. Reniu dziękuję bardzo Tobie za piekny prezent, a Lilii za wylosowany numerek.Buziaczki i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam PI, to pomyślałam, że to chyba ja, bo 3,14 to prawie 3 :) a tu niestety :(

    Serdecznie gratuluję Hani i cóż ... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, zacytowałam Lilę, która właśnie tak zaczęła pi 13-
      nie wiem co chciała powiedzieć, ale liczy sie efekt końcowy:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Gratuluję! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje i dzięki za zabawę !

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)