środa, 19 października 2016

Kreatywne szydełko- koraliki cz 1

czyli będzie sznur szydełkowy.
Wiecie, dobrze, że biorę udział w kilku wyzwaniach i w naszych lekcjach, bo inaczej pustka by zionęła na blogu:(
Jedyne co przygotowuje to prace z nimi związane i to małe projekty,
nie chce mi się nic i nic mnie nie może zmusić do wzięcia się do roboty.
Mam nadzieję, ze to krótkotrwały stan, bo inaczej nie wyrobię się z kilkoma zaplanowanymi pracami
A tu już prawie listopad.

Nie wiem czy mogę się pocieszać tym, ze nie ja jedna tak mam, ale coś z ta jesienią jest nie tak.


Na nasz 3 etap przygotowałam jeden sznur, drugi co prawda jest już na kordonku, ale nie wiem czy uda mi sie go zrobić, jak by co to mam jeszcze prawie miesiąc :)
Chętne osoby zapraszam tutaj (klik) i przypominam, że w tym etapie można wygrać bon o wartości 50 zł, a przygotowane sznury zawsze możecie przeznaczyć na prezenty świąteczne- takie 2w1:)

a to juz moja praca




Serdecznie dziękuję za komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

26 komentarzy:

  1. Reniu, śliczna bransoletka! Pięknie i w kolorze i we wzorze! Aż musiałam wrócić i przeczytać jeszcze raz, bo nie uwierzyłam, że napisałaś że nic Ci się nie chce :-). Po tej bransoletce tego nie widać, przecież już samo nawlekanie wymaga wysiłku ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest Twoja bransoletka!
    Piękny wzór, kolory i wykonanie.
    A wena na pewno szybciutko wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chylę czoła:)te maleńkie kwiatuszki w sznurze-bajka:)i Ty mówisz,że Ci się nic nie chce????do roboty!!!!takie cuda czekają na swój finał:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Piękna!!! Kolory moje i wzorek śliczny, a ja z na razie z prostą walczę. Może kiedyś porwę się na coś w tym stylu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Że co, że jak? Jak by Ci się nie chciało, to byś sekwencji nie nawlekła na nitkę 😆 więc nie jest tak źle 😊
    Kochana bardzo fajnie wyszło- ja skończyłam na zamiarach 😞

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna bransoletka i piękne zdjęcia, wyjątkowo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bransoletka Reniu 0 dla mnie nie tyle co za trudno ale zbyt niecierpliwa jestem do takiej techniki - serdeczności ślę słonko - Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoletka, śliczny wzór, staranne wykonanie. Śliczna jest. Podziwiam tym bardziej, że walczę ze swoją i w kółko pruję. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna. Śliczny wzór i kolory. Chęci twórcze pewnie wrócą z powrotem słońca za oknem. Mnie się totalnie nic nie chce. Zasiadłabym w fotelu owinęła kocem i przerzucała kanały w telewizorze. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny wzór - i te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bransoletka! Już sam wzór mi się podoba, a Ty jeszcze na dodatek takie piękne kolory wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie ja nie mogę tego sznura zrobić :( Lipa mi wychodzi :( Ale Betka nasza blogowa koleżanka zrobiła mi taką bransoletkęi niedługo do mnie przyjdzie. Ja jesem jakaś noga w tej dziedzinie :(Tobie za to wyszło idealnie i bardzo mi się podoba dodatek z kluczya :) Buziaki 💗💖❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu , co prawda nie uczestniczę w kreatywnym szydełku ale pilnie sledze Wasze postępy. Niestety tez robię tylko prace na zabawy blogowe w których zdeklarowałam swój udział, i też niestety nie wyrabiam na zakrętach. Ale co tam damy rade , bo kto jak nie my :-)
    Co do bransoletki to jest świetna, ma bardzo fajne kolorki , moje ulubione :-)
    Kiedyś próbowałam ale skończyło się na 3 okrążeniach , nic mi nie wychodziło i odpuściłam . Trzymam kciuki żeby udało Ci się skończyć i ta drugą.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bransoletka. Bardzo mi się podoba, tym bardziej, że ostatnio mam fazę na takie morskie odcienie zieleni ;) Ten wzorek też jest ciekawy, bo mimo że niezbyt szeroki, to jednak dużo się tu dzieje.
    A jesień faktycznie nie nastraja zbyt twórczo, według mnie to przez ten brak światła. Jak spadnie śnieg to powinno się poprawić. Mimo to udało mi się właśnie skończyć ukośnika giganta (chyba tylko dlatego, że był na zamówienie), tylko nie ma jak zdjęć mu zrobić :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bransoletka w cudnych kolorach! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu przepiękna bransoletka. Świetnie dobrałaś kolory i fajne zapięcia.
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno mnie nie było... ale się pozmieniało... pamiętam jak kiedyś pisałaś, że nie radzisz sobie ze sznurami koralikowymi... cudne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna jest ta bransoletka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten wzorek!!! Kolorki takie morskie, super!! Ta pogoda faktycznie nie nastraja do konkretów:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny sznur:) Niestety nie mam cierpliwości do koralików:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu kolorek bransoletki cudny,wykonanie i wzór ekstra.
    Nie zazdroszczę nawlekania bo to mozolna praca,ale dla takiego efektu warto troszeczkę się pomęczyć 😁
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna!!! Ciekawe kolory-ślicznie zestawione :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. oj, to tylko takie ...jesienne przesilenie, odpocząć musisz :-)
    ale ty nawet na przesileniu cudeńka potrafisz wydziergać, co widać powyżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny bransoletka - bardzo ładne kolory dobrałaś, takie letnie, z powiewem bryzy.
    Czas przecieka mi przez palce. A jak coś zrobię, to wydaje mi się zbyt mało, żeby na bloga wrzucać.
    Pozdrawiam
    Taaak, dziobię te koraliki. I idę dziś kupić porządne. Jestem zachwycona, że nauczyłam się czegoś nowego i przerażona, skąd na to czas i środki znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)