środa, 29 czerwca 2016

Dziękuje :)

dzisiaj wpadam tylko na chwilkę bo pogoda cudna i najwyższy czas zebrać agrest i porzeczki, potem trzeba je jeszcze pozaprawiać, w międzyczasie przygotować post z kolejnym zadaniem , no i jeszcze Mała jest w domu a co za tym idzie czasem sie nudzi i trzeba dziecku jakoś czas  zająć :D


Kilka dni temu dostałam przesyłkę, ale o niej później, bo dopiero teraz przypomniałam sobie, ze wcześniej, dużo wcześniej dostałam paczkę od Justynki z milionem koralików- Justynko wybacz, ale ja już stara jestem i sklerozę mam jak fiks :D





Jak widać różne kształty i kolory, nic tylko pomyśleć o jakimś domku dla nich i brać sie do roboty

Druga przesyłka miała być z woskiem pszczelim, a zobaczcie co jeszcze dostałam- sama śliczności!
te słodziaki Anitka Robótkowego  Zakamarka robi sama







 jeszcze raz wielkie dzięki Anitko :)

 Dziękuje wszystkim za komentarze i pozdrawiam serdecznie
i życzę udanych wakacji - tych krótkich czyli urlopowych też :)


16 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Reniu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już zapomniałam, a to sama przyjemność móc się podzielić, zwłaszcza że ja też dostałam. Są to koraliki z odzysku, ale może coś wykorzystasz :-) Te malutkie stópki są przeurocze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne przesyłki, dziewczyny mają serducha pełne takich niespodzianek. Wszystko Ci się przyda i dobrze to zagospodarujesz. Prawda, wakacje dla Lili się zaczęły, więc masz teraz urwanie głowy ze wszystkim, ale dziecinie odpoczynek też się należy. Udanych wakacji dla Was wszystkich.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu cudne upominki,mnóstwo koralików,czyli rozumiem ,że zakoralikujesz się na amen haha:)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fajne prezenciki dostałaś Reniu;)Teraz tylko robić biżutkę;)Ale kiedy, prawda? Lato w pełni, więc człowiek korzysta z jego uroków;) Pzdrawiam Cię Reniu gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowo się dzielić😊 buziaki. U mnie właśnie pożyczka bulgocze wesoło 😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty! Czekam co ciekawego z nich powstanie.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ho, ho ile tu dora! Teraz tylko siadać i działać. Ale frajda taki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te "miliony" od Justynki mam i ja:) a te maleństwa od Anitki są przesłodkie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana cudną przesyłkę dostałaś , gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenciki dostać Reniu , jak to miło jak dziewczyny pamiętają , takie drobiazgi bardzo cieszą. Koraliki od Justynki na pewno znajdą u Ciebie zastosowanie , a te maleństwa od Anitki... tez mam obiecane :-))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezenciki :) życzę udanego wypoczynku! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moc prezentów jak na Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To teraz musisz wymyślić jak to wszystko wykorzystać:)) Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenciki otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prezenty. Wyobrażam sobie Twoją radość:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)