środa, 28 stycznia 2015

Kot w worku :)

Witam Was bardzo serdecznie i tak samo chciałam podziękować za wszystkie komentarze- nie przypuszczałam, że lilia aż tak będzie się podobać:)
Post w środę to raczej rzadki przypadek, ale chciałam sie pochwalić prezentem jaki otrzymałam.
Tytuł podebrałam Danusi, zdjęcie zresztą też:D ( wybacz) ale wpadam tylko na chwilkę, naszkrobię coś  szybciutko  i pędzę dalej.
Ale, alezbaczam z totu :)
udało mi się wygrać rocznicowe candy, a prezent niespodzianka jest ogromny:)
śmiałam się nawet e Danusia robiła porządki w domciu, bo paczuszka była wypełniona dobrociami po brzegi:D
a teraz zdjęcia niespodzianki:)
 rożek obfitości- CUDO które ma już swoje miejsce:)



mogę teraz pomacać i pogapić się, co też czynię ilekroć koło obrazu przechodzę- może trochę popuści:D
powiem Wam, że ta porcelana to mnie zachwyciła!!

i jeszcze mnóstwo przydasiów

 i to co tygrysek lubi najbardziej

 Książeczka i coś pysznego na rozgrzanie :)

Danusiu dziekuję Ci bardzo :)
aż sama sobie zazdroszczę:)

Buziaki dla wszystkich i pozdrawiam Was bardzo gorąco:)

24 komentarze:

  1. Super prezenty dostałaś.
    Gratuluje.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności dostałaś, aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci Renatko wygranej, prezent rzeczywiście jest wspaniały.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, same cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No musze przyznac że kot bez worka prezentuje sie ślicznie. Obarzek juz podziwiałam u Danusi ale chętnie patrze raz jezcze bo jest śliczny!!! Niech będzie , że ci nie zazdroszczę ale ciesze się ogromnie razem z Tobą z takie slicznego prezentu.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kot w worku, to może być zawsze wygraną. Piękności Danusia Ci wysłała, użytek z tego zrobisz stosowny.
    Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, prezent rzeczywiście cudo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Wam ogromnie za te komentarze :)
    nawet nie wiecie jak sie cieszę, że mam tyle wspaniałych kobitek wokół siebie- znaczy bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  10. O Ty szczęściaro, gratuluję takich pięknych prezentów :) Rożek jak widzę nie wylądował w piwnicy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwy rożek obfitości Ci się rozsypał:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu ja to się cieszę ,że rożek nie wylądował gdzieś w piwnicy ,choć ktoś powiedział,że i tam powinno być ładnie.
    Kochana jeszcze raz gratuluję ,cieszę się razem z Tobą .
    Buziaczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne prezenty :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej. Sliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Prawdziwy róg obfitości:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu cieszę się razem z Tobą:) Cudownego "koteczka w woreczku" dostałaś:)
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochane jesteście:) dzięki wielkie!!
    Wybaczcie, ze mnie tak mało, ale mam problem z netem i w tej chwili piszę z telefonu, co niestety nie najlepiej mi wychodzi, a i otwieranie witryn trwa wieki:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, gratuluję :-). Koteczek jak złoto ;-)
    Taki ładny obrazek musi mieć najlepsze miejsce, żeby wszyscy mogli podziwiać.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kot w worku okazał się cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci zazdroszcze kochana tych prezentow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no gratulacje :) nie co dzień wygrywa się takie cudeńka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)