niedziela, 21 lipca 2013

Żakiet z skórzanymi rekawami


Zwykły żakiet tylko rękawy z eko skórki - ceny ciuchów niekiedy powalają- przynajmniej mnie
Taki zamówiła sobie córka- Madzia a drugi uszyłam dla siebie
Krój z Burdy 1/2010 nr 118 
Wykrój jak i żakiet dobrze dopasowany- nie miałam większych problemów z szyciem
Według mnie jedyny trudny element to kieszonki ale na nie mam swój prywatny patent i wkrótce pokaże go i tutaj

Na rękawy użyłam zwykłego skaju odzieżowego, teraz szumnie zwanej eko skórki.
Zapas chyba sprzed 5 lat,
Mój jest mięsisty i podklejony flizeliną nie takie cieniutki jaki teraz można kupić 
Materiał zapupiony w ubiegłym roku w internecie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)